Strona główna
  OP 616

Metin2

Filtr oleju OP 616 VW GOLF III 3 1.4 1.6 POLO 6N1
Przedmiotem sprzedaży jest nowy oryginalny

FILTR OLEJU renomowanej firmy

FILTRON

SAMBERT



NR KATALOGOWY OP 616

ODPOWIEDNIK: MANN W712/52

VW GOLF III 3 1.4 1.6 POLO 6N1
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID6GAOl.html



Filtr oleju OP 616 Golf II
Sprzedam filtr oleju OP 616 (jak na zdjęciach) firmy Filtron. Pasuje do wielu modeli Volkswagena, Seata i Skody.

Aby sprawdzić czy pasuje do konkretnego modelu zajrzyj na stronę firmy Filtron, gdzie znajduje się katalog z rodzajami filtrów do konkretnych modeli aut.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID971a7.html


Filtry oleju Filtron wyprzedaż Sochaczew!
Filtry oleju, zestaw 148szt. w atrakcyjnej cenie.



Wykaz filtrów:



Sztuk Oznaczenie

1 OP 518

1 OP 531

1 OP 533

2 OP 534

2 OP 535

1 OP 536

1 OP 539

3 OP 541

1 OP 543

4 OP 544

2 OP 546

1 OP 549

1 OP 550

3 OP 551

2 OP 554

1 OP 555

2 OP 557

2 OP 559

2 OP 564

2 OP 567

2 OP 569

2 OP 572

2 OP 574

2 OP 575

2 OP 578

2 OP 580

1 OP 581

1 OP 586

1 OP 588

1 OP 597

1 OP 612

1 OP 616

1 OP 621

2 OP 625

1 OP 628

5 OP 629

3 OP 630

1 OP 633

1 OP 642

1 OP 644

2 OP 645

2 OP 647

2 OP 525/1

1 OP 525/3

1 OP 525/4

1 OP 526/6

1 OP 537/1

1 OP 540/1

2 OP 545/1

2 OP 558/1

2 OP 563/1

1 OP 586/2

1 OP 594/2

1 OP 616/2

4 OP 632/1

2 OP 642/2

3 OP 643/3

3 OC 601

1 OE 640/3

1 OE 640/7

1 OE 640/9

1 OE 648

1 OE 648/2

1 OE 648/4

1 OE 648/5

1 OE 648/6

1 OE 648/6A

1 OE 649/1

1 OE 665/1

1 OM 508

1 OM 522/1

2 OM 523/1

1 OM 610

1 986 - pokaż numer telefonu -
4-750

3 OM 506 FA4381/A

3 OM 509 CH4797

1 OP 525/2 MS-920/8-OF

3 OP 526/3 FT5222

3 OP 533 FT4973

1 OP 533 P3029

1 OP 539 - pokaż numer telefonu -
301 - pokaż numer telefonu -


2 OP 542 FT5012

1 OP 550 PP-6.2

1 OP 562 P2003

1 OP 566 P3146

1 OP 567 FT4986

1 OP 568 FT4828A

2 OP 571 FT4931

1 OP 573 FT5073

1 OP 573 W719/13

1 OP-615 PP-4.5

2 OP541 DO237

1 OP 558 - pokaż numer telefonu -
0-PH1-F02

1 OP 581 - pokaż numer telefonu -
1





Jedno oznaczenie oznacza, że produkt jest firmy Filtron, przy dwóch oznaczeniach filtr jest innego producenta (Fiaam, Bosch), zamienny z podanym oznaczeniem Filtron.







Oferta dla sklepów warsztatów, na innych aukcjach posiadamy inne filtry.





Sprzedaż jako komplet/zestaw.





Produkt fabrycznie nowy.



Wystawiamy paragon na życzenie fakturę VAT.



Filtry można odebrać od pon-pt. w godz. 10-18 sob 10-14 pod adresem:

ul. Chopina 102A

96-500 Sochaczew



Zapraszamy na nasze inne aukcje!
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeGiZr.html


Zestaw- filtr oleju i powietrza - VW Golf III - 1,6 kat 1994
Sprzedam;

Komplet filtrów- powietrza i oleju, do Golfa III, filtry zostały po VW 1,6 kat. z 1994r oznaczenie filtra oleju to; Filtron OP 616, a filrt powietrza ma oznaczenia Bosch 1 St/Pc

S 30231 ... -8SE

Odbiór osobisty lub wysyłka kurierem/pocztą ok.15 zł
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID2Pe1d.html


Filtr oleju OP 616/2
Filtr oleju firmy Filtron do min. Skody Fabii i Volkswagena, nowy.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdwBrB.html



Napęd DVD Samsung SD-616 16x

tel:

796 700 550

email: prodata@op.pl

Przesyłki są realizowane codziennie pn-pt
za pośrednictwem:

Cennik widoczny powyżej, za przesyłkę płacisz tylko raz wg. łącznej wagi

Alior Bank:
85 2490 0005 0000 4000 1554 6835

W tytule przelewu nick z allegro
lub poprzez płatności allegro:

Możliwość odbioru towaru osobiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z oddziałem firmy:

Gdynia tel.: 796 700 550
----------------­---------------

Wszelkie pytania telefoniczne:
pon - pt 9:00 - 17:00
sob 10:00 - 14:00

W pozostalych godzinach proszę o e-mail: prodata@op.pl

odpow­iemy w najkrótszym możliwym terminie.

Stawiamy na jakosc

Realizujemy przesyłki codziennie a także PRIORYTETOWE:


Kupując na naszych aukcjach zbierasz punkty Payback:

Nie masz konta na allegro.pl ?
Teraz to nie żaden problem, kupuj bez rejstracji:

Nie martw się o przesyłkę, pakujemy ją dokładnie i bezpiecznie !

Regulamin Regulamin dostępny na stronie o mnie Napęd DVD Samsung SD-616 16x

Napęd DVD Samsung SD-616 16x




Specyfikacja:


Data DVD : 16X (21,600KB/sec)
CD : 48X (7,200KB/sec) Burst Transfer Rate Mode 4 (16.6 MB/sec)
DMA Mode 2 (16.6 MB/sec)
Ultra DMA supported
DVD : 110ms, CD : 90ms MPEG Compatible Compatible with Various MPEG II Cards
Soft MPEG Interface EIDE/ATAPI Drive Type Internal Type Buffer Memory 512KB Flash Memory 128KB Loading Type Motorized Tray Type DrIve Mounting Horizontal/Vertical Supported Disc DVD-ROM, DVD-R, DVD-Viedo, CD-ROM,
CD-R,CD- ,CD-DA, CD-ROM/XA
Video-CD, CD-I/FMV, Multisession Photo CD
Extra CD, MixedCD, CD Text Audio S/N Ratio >75dB
Channel Separation >65dB Physical Specification Dimensions (WxHxD mm) : 149 x 42.5 x 200
Weight (kg) : 0.8




cena zawiera 23% VAT
na zyczenia wystawiamy F.VAT



Zobacz inne moje aukcje © Aplon

| | | |
Link: allegro.pl/-i5182190312.html


Filtr oleju FILTRON OP616/2 Kraków F-VAT
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowel
    lTechnika grzewczal
    lTechnika chłodniczal
    lŚwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjnel

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPłatność gotówkąl


Filtr oleju FILTRON OP 616/2



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" międzyinnymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors,Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 75 mm


- B - 69,4 mm


- C - 61,7 mm


- G - UNF 3/4'-16


- H - 98 mm


- by-pass valve - TAK


- anti-drain back valve - NIE


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Osobowe
Marka________
Model________
Typ________
Silnik________
Produkowany________
Uwagi________
SKODA
FABIA I
1.0
ARV/AQV
1999/9 -> 2002/10
-
SKODA
FABIA I
1.4
-
1999/9 -> 2003/1
-
SKODA
FABIA I
1.4
AZE/AZF
1999/9 -> 2002/10
-
SKODA
OCTAVIA I
1.4
-
1999/4 -> 2004/7
-
VOLKSWAGEN
LUPO
1.0i
AHT
1998/10 -> 2005/5
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7257 - WIX, PP-4.4.1 - Sędziszów, H90W24 - Henghst, OC 314 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach





e-mail: sklep@unisystem.com.pl










UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]1X7Vxw3tr+t3Akv4YC6rLBbyMJwfzFLSlvxgfNhOJQvmnt97esROZYKi3TwsKp52J7jNkjC5IaNyFKCk4tSNbbDL/2EAsWiaxehcGJj99Ks=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076298869.html


Filtr oleju
Filtr oleju op 616 skoda Felicja 1.6 cena 5 zl
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeXxV5.html


Dywan dywany SHAGGY 3D+BROKAT poliester NIE CHINA

 

dywanyemen@op.pl

 


 

692-616-729



 

261149

 




Po zakończeniu aukcji lub

KUP TERAZ proszę o

potwierdzenie wzoru, formy

płatności oraz dane do wysyłki.

Reszta regulaminu na stronie

O MNIE.



Przelew prosimy kierować na

nr konta : CREDIT AGRICOLE

80 1940 1076 5640 8591

0000 0000

 

PayU

 

Przesyłka kurierska

 

Przesyłka kurierska pobraniowa

 

Osobiście od

Pn - Pt 10 - 17

So 9 - 17

 


Przesyłka kurierska

Wpłata na konto              0 zł

 

Przesyłka kurierska

pobranie                        21 zł

 

Osobiście                         0 zł


Wysyłka niezwłocznie po

zaksięgowaniu wpłaty.


 

 

 

Poczuj pod stopami turecki dywan!

 

Znasz to uczucie, kiedy rano wstajesz sobie zrobić poranną kawę?

Pierwszy kontakt nogi z podłogą jest nieprzyjemny.

Ale nie musi tak być!

Możesz poczuć pod stopami miękki i delikatny dywan

- prawdziwie delikatny.

Takie rzeczy produkują tylko w "dywanowej" ojczyźnie- Turcji.

Przedstawiamy Ci właśnie taki dywan.

 

Nowoczesny wygląd

 

Produkty, które sprzedajemy łączą w sobie klasykę i nowoczesność.

Klasykę- ponieważ są to rzeczy robione z tradycją. Dzięki niej udało

się tureckim producentom znaleźć najlepszy sposób wytwarzania,

który gwarantuję trwałość i miękkość.

Nowoczesność- ponieważ wzory są modne, nadążają za trendami.

Jednym słowem: świetne wykonanie plus świetny wygląd.

Cudownie się po nich chodzi i cieszą oczy. Włosie jest specjalnie

przycięte, co stwarza efekt trójwymiarowości- nadaje to pomieszczeniu

oryginalnego wyglądu i efektu "głębi".

 

 

Tak, to prawda. Sprzedajemy pełnowartościowy towar, takie rzeczy

są objęte gwarancją.

 

Co to znaczy, że masz pod stopami turecki dywan

Shaggy Poliester 3D + Nitka Brokatowa.

 

Runo tego dywanu jest wykonane z uszlachetnionej przez termiczną

stabilizację przędzy poliestrowej. Ale to pewnie nic Ci nie powie.

Mówiąc bardziej ludzkim językiem dywan Shaggy Poliester

charakteryzuję się wysokim włosiem do 30mm, i dużą ilością runa.

Jest także niesamowicie przyjemny w dotyku oraz posiada ciepłe,

pastelowe kolory.

 

Włókna dywanu są antyelektrostatyczne- nie podlegają

elektryzowaniu się. Czyli już nie będzie tego nieprzyjemnego uczucia

jakiego mogłeś wcześniej doświadczyć!

 

Dywan jest tak mięciutki, jakby był z wełny!

 

Jego czyszczenie jest także proste. Doskonale reaguje na czyszczenie

w szamponie oraz zwykłe odkurzanie. Jest więc prosty w pielęgnacji.

 

Do zakupionego dywanu chodniczek 0.40 x 0.60 m GRATIS!

 

 

Poniżej możesz zobaczyć krótki filmik o naszych

dywanach:

 

 

 

 

 

                          1)   Ramka Beż Brąz

 

 

 

 

 

 

                                 2)   Brąz Ciemny

 

 

 


 

 

 

 

 

                                3)  Ramka Beżowa

 

 

 


Zobacz nasze pozostałe aukcje:



PaneleAllegro.pl









Link: allegro.pl/-i5300663548.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rafalstec.xlx.pl


  •  Odnośniki
     : Metin2
     : OP 6200D double click
     : OP COM V1 59
     : OP 584 Filtron Renault
     : OP 545 Alfa Romeo
     : OP SURVIVAL HORROR polska
     : OP 532 2 Ford
     : OP 557 Honda
     : OP COM V1
     : OP 545 Alfa
     : OP 532 1 FILTRON
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bydgoszczanin.xlx.pl
  •  . : : .
    Copyright (c) 2008 Metin2 | Designed by Elegant WPT