Strona główna
  OP 545 Alfa Romeo

Metin2

Filtron OP545 OP 545 Alfa Romeo / Citroen / FIAT / INNOCENTI / LANCIA
Witam,



posiadam filtr Filtron op545 nowy(kupiłam i okazało się że do mojego samochodu on nie pasuje)



Pasuje do:

ALFA ROMEO

Alfa 6



CITROEN

C25; CX; Jumpy I



FIAT

Albea; Brava; Bravo; Cinquecento; Doblo; Fiorino; Marea; Multipla; Palio; Panda I; Punto I,II; Scudo I; Seicento; Siena; Stilo; Strada; Tempra; Tipo; Uno



INNOCENTI

Elba



JCB

CX; Robot



LANCIA

Dedra; Delta I,II; Lybra; Y 10; Y;



możlliwość wysyłki lub odbiór osobisty Piaseczno
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgUySl.html



Filtr Oleju OP 545 Kraków
Witam,

Sprzedam filtr oleju FILTRON OP 545. Zastosowanie ALFA ROMEO, FIAT, LANCIA. Filtr jest nowy, pozostałość po samochodzie.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDd6KXZ.html


Filtr oleju FILTRON OP545 Kraków F-VAT
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowe l
    lTechnika grzewcza l
    lTechnika chłodnicza l
    lŚwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjne l

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPłatność gotówką l


Filtr oleju FILTRON OP 545



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 75 mm


- B - 69,4 mm


- C - 61,7 mm


- G - M 20x1,5


- H - 98 mm


- by-pass valve - TAK


- anti-drain back valve - TAK


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Osobowe
Marka________
Model____________________
Typ____________
Silnik_______
Produkowany________
Uwagi
ALFA ROMEO
ALFA 6
2.0
AR01932
1981/7 -> 1988/12
-
ALFA ROMEO
GTV COUPE
2.0 16V T.S.
AR16201
1995/6 -> 2001/6
-
FIAT
ALBEA
1.6 16V CF3
172.274.0
2001/1 ->
-
FIAT
BARCHETTA
1.8 16V
183A1.000
1995/4 ->
-
FIAT
BRAVA
1.2 16V
182B2.000
1998/9 -> 2001/12
-
FIAT
BRAVA
1.4 12V S
182A3.000
1995/9 -> 1996/12
-
FIAT
BRAVA
1.4 12V SX
182A3.000
1995/9 -> 1996/12
-
FIAT
BRAVA
1.6 16V
182A6.000
1995/9 -> 1996/12
-
FIAT
BRAVA
1.6 16V ELX
182A4.000
1995/9 -> 1996/12
-
FIAT
BRAVA
1.6 16V SX
182A4.000
1995/10 -> 1996/12
-
FIAT
BRAVA
1.8 16V ELX
182A2.000
1995/10 -> 1996/12
-
FIAT
BRAVO
1.2 16V
182B2.000
1998/9 -> 2001/12
-
FIAT
BRAVO
1.4 12V S
182A5.000
1995/9 -> 1996/12
-
FIAT
BRAVO
1.4 12V SX
182A5.000
1995/9 -> 1996/12
-
FIAT
BRAVO
1.6 16V
182A6.000
1995/9 -> 1996/12
-
FIAT
BRAVO
1.6 16V ELX
182A4.000
1995/9 -> 1996/12
-
FIAT
BRAVO
1.6 16V SX
182A4.000
1995/10 -> 1996/12
-
FIAT
BRAVO
1.8 16V ELX
182A2.000
1995/10 -> 1996/12
-
FIAT
CINQUECENTO
1.1 Sporting
176B2.000
1994/11 -> 1998/1
-
FIAT
DOBLÓ I
1.6i 16V
182A4.000
2001/1 ->
-
FIAT
FIORINO
1.4 70
146A5.000
1994/10 ->
-
FIAT
FIORINO
1.6
146D6.000
1994/10 ->
-
FIAT
MAREA/MAREA WEEKEND
1.2 16V
182B2.000
1995/9 ->
-
FIAT
MAREA/MAREA WEEKEND
1.4i 12V
182A3.000
1995/9 ->
-
FIAT
MAREA/MAREA WEEKEND
1.6i 16V
182A4.000
1996/9 ->
-
FIAT
PALIO/PALIO WEEKEND
1.0
-
1996/4 ->
-
FIAT
PALIO/PALIO WEEKEND
1.2
176A8.000
1996/4 -> 2000/12
-
FIAT
PALIO/PALIO WEEKEND
1.4 Spi
176A8.000
1996/4 ->
-
FIAT
PALIO/PALIO WEEKEND
1.6 16V
178B3.000
1996/4 ->
-
FIAT
PANDA
0.7
141B.000
1986/1 -> 1992/12
-
FIAT
PANDA
1.0
-
1985/1 -> 1992/12
-
FIAT
PANDA
1.0
-
1986/1 -> 1992/4
-
FIAT
PANDA
1.0 4x4
156A2.100
1986/1 -> 1989/7
-
FIAT
PANDA
1.0 4x4
-
1986/1 -> 1992/12
-
FIAT
PANDA
1.0 Van
156A2.100
1986/1 -> 1989/7
-
FIAT
PANDA
1.0i.e. 4x4 Kat.
141C2.000
1987/10 -> 1991/5
-
FIAT
PANDA
1.0i.e. Fire
-
1988/1 -> 2003/12
-
FIAT
PANDA
1.0i.e. Kat
141C2.000
1987/10 -> 2003/12
-
FIAT
PANDA
1.1 4x4
156C.046
1991/10 -> 2003/12
-
FIAT
PANDA
1.1 Kat.
156C.046
1992/3 -> 2000/1
-
FIAT
PANDA
1.1i.e.
176B2.000
1995/2 -> 2003/12
-
FIAT
PANDA
1.1i.e. Fire
-
1986/1 -> 2003/12
-
FIAT
PUNTO I
1.4 GT Turbo
176A4.000
1994/1 -> 1999/8
-
FIAT
PUNTO I
1.6i Sporting
-
1995/6 -> 1999/5
-
FIAT
PUNTO I
55 S 1.1 6 Speed
176B2.000
1993/11 -> 1995/10
-
FIAT
PUNTO I
55 S 1.1 6 Speed
176B2.000
1995/11 -> 2000/2
-
FIAT
PUNTO I
55 S 1.1 ED
176B2.000
1993/11 -> 1995/10
-
FIAT
PUNTO I
55 S 1.1 ED
176B2.000
1995/11 -> 2000/2
-
FIAT
PUNTO I
55 S 1.1 SX
176B2.000
1993/11 -> 1995/10
-
FIAT
PUNTO I
55 S 1.1 SX
176B2.000
1995/11 -> 2000/2
-
FIAT
PUNTO I
60 S 1.2 Cabrio
176B4.000
1993/11 -> 1995/10
-
FIAT
PUNTO I
60 S 1.2 Cabrio
176B4.000
1995/11 -> 1997/3
-
FIAT
PUNTO I
75 EL 1.2
176A8.000
1993/11 -> 1995/10
-
FIAT
PUNTO I
75 SX 1.2
176A8.000
1993/11 -> 1995/10
-
FIAT
PUNTO I
75 SX 1.2
176A8.000
1995/11 -> 1999/9
-
FIAT
PUNTO I
75 SX 1.2 ELX
176A8.000
1993/11 -> 1995/10
-
FIAT
PUNTO I
75 SX 1.2 ELX
176A8.000
1995/11 -> 1999/9
-
FIAT
PUNTO I
85 1.2i 16V
176B9.000
1997/6 -> 1998/8
-
FIAT
PUNTO I
90 1.6 Cabriolet
176A9.000
1994/10 -> 1999/9
-
FIAT
PUNTO I
90 SX 1.6 ELX
176A9.000
1994/10 -> 1999/9
-
FIAT
PUNTO II
1.2i 8V SX
840 A3.000
1999/9 -> 2000/12
-
FIAT
SCUDINO
1.9 DS
-
2000/4 ->
-
FIAT
SCUDINO
1.9 JTD
-
2000/4 ->
-
FIAT
SEICENTO I
1.1 Hobby
-
1997/1 ->
-
FIAT
SEICENTO I
1.1 S
-
1997/1 ->
-
FIAT
SEICENTO I
1.1 Sporting
-
1997/1 ->
-
FIAT
SEICENTO I
1.1 SX
-
1997/1 ->
-
FIAT
SIENA
1.0
-
1996/4 ->
-
FIAT
SIENA
1.2 75 HL
-
1997/1 ->
-
FIAT
SIENA
1.4 75
176A8.000
1997/1 ->
-
FIAT
SIENA
1.5
-
1997/1 ->
-
FIAT
SIENA
1.6 16V
178B3.000
1997/1 ->
-
FIAT
STILO
1.6 16V
182B6.000
2001/5 ->
-
FIAT
TEMPRA
1.6 MPi
-
1994/9 -> 1996/8
-
FIAT
TEMPRA
1.6 MPi (GM)
-
1993/5 -> 1996/8
-
FIAT
TEMPRA
1.6 SPi Selecta
-
1994/9 -> 1996/8
-
FIAT
TIPO
1.6
-
1994/10 ->
-
FIAT
TIPO
1.6i.e. Kat.
835 C1.000
1994/10 -> 1994/12
-
FIAT
TIPO
1.6i.e. Kat. Selecta
-
->
-
FIAT
UNO
1.0 45
-
1986/6 -> 1993/12
-
FIAT
UNO
1.0 45
156A2.100
1986/6 ->
-
FIAT
UNO
1.0i 45
-
1986/6 -> 1993/12
-
FIAT
UNO
1.0i 45
156A2.100
1986/6 ->
-
FIAT
UNO
1.1 50
156C.046
1986/1 -> 1989/12
-
FIAT
UNO
1.1i 50
156C.046
1986/1 -> 1989/12
-
FIAT
UNO
1.1i.e. 60 S
-
1991/1 ->
-
FIAT
UNO
1.1i.e. Hobby
146C3.000
1993/1 ->
-
FIAT
UNO
1.1i.e. S
146C3.000
1993/1 ->
-
FIAT
UNO
1.1i.e. SX Fire
146C3.000
1993/1 ->
-
FIAT
UNO
1.4i
-
1994/1 ->
-
FIAT
UNO
UNO 1.0i.e.
146A
1993/1 ->
-
LANCIA
DEDRA
1.6 16V
182A4.000
1995/1 -> 1999/7
-
LANCIA
DEDRA
1.6 LE
159B9.000
1994/7 ->
-
LANCIA
DEDRA
1.8GT
-
1996/3 ->
-
LANCIA
DEDRA
1.8LE
-
1996/3 ->
-
LANCIA
DELTA
1.6 LE
-
1996/1 ->
-
LANCIA
DELTA
1.6 LE
-
1996/3 ->
-
LANCIA
DELTA
1.6i.e.
835 C1.000
1994/9 ->
-
LANCIA
KAPPA
2.0 20V Turbo
175A3.000
1998/6 ->
-
LANCIA
LYBRA
1.6i 16V
182A4.000
1999/9 ->
-
LANCIA
Y
1.2 16V
-
1997/4 -> 1998/8
-
LANCIA
Y
1.2 LE
840 A3.000
1996/3 ->
-
LANCIA
Y
1.2 LS
840 A3.000
1996/3 ->
-
LANCIA
Y
1.4 12V 10
840 A2.000
1996/10 ->
-
LANCIA
Y
1.4 LS
-
1996/3 ->
-
LANCIA
Y
1.4 LX
-
1996/3 ->
-
LANCIA
Y 10
1.0 Fire
-
1985/3 -> 1990/2
-
LANCIA
Y 10
1.0 Fire
156A2.100
1985/6 -> 1991/6
-
LANCIA
Y 10
1.0 Fire
156 A2.246
1987/12 -> 1992/2
-
LANCIA
Y 10
1.0i Fire
-
1985/3 -> 1990/2
-
LANCIA
Y 10
1.0i Fire
156A2.100
1985/6 -> 1991/6
-
LANCIA
Y 10
1.0i Fire
156 A2.246
1987/12 -> 1992/2
-
LANCIA
Y 10
1.1 4WD
156C.046
1995/1 -> 1995/12
-
LANCIA
Y 10
1.1 Avenue
156C.046
1995/1 -> 1995/12
-
LANCIA
Y 10
1.1 Fire
156C.046
1989/7 -> 1993/3
-
LANCIA
Y 10
1.1i Fire
156C.046
1989/7 ->
-
LANCIA
Y 10
1.1i.e. Fire 4WD
156C.046
1992/9 -> 1995/12
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
CITROËN
JUMPY
1.6i
220 A2.000
1996/4 ->
-
FIAT
SCUDO I
1.6i
-
1996/2 -> 2007/1
-
FIAT
STRADA
1.2
-
1999/6 -> 2001/4
-
VAUXHALL
NOVA
1.5 D
-
1990/6 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.5 TD
-
1990/6 -> 1993/3
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7091 - WIX, PP-4.7.5 - Sędziszów, H14W28 - Henghst, OC 66 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.



e-mail: sklep@unisystem.com.pl





UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYDKyK39ruGg4zdV5a7NCDQnEJLZITz+QSyhJ/Zp1UBKQnoHLxK5cy93tG5wvTRiNvqOl17JBJp5BiKWeM8ErEO4SiyDo7L8J7U=[/DANE_EU]

Link: allegro.pl/-i6076309276.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rafalstec.xlx.pl


  •  Odnośniki
     : Metin2
     : OP 6200D double click
     : OP COM V1 59
     : OP 584 Filtron Renault
     : OP SURVIVAL HORROR polska
     : OP 532 2 Ford
     : OP 557 Honda
     : OP COM V1
     : OP 532 1 FILTRON
     : OP 584 Filtron
     : OP 575 Filtron
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bydgoszczanin.xlx.pl
  •  . : : .
    Copyright (c) 2008 Metin2 | Designed by Elegant WPT