Metin2
Filtron OP545 OP 545 Alfa Romeo / Citroen / FIAT / INNOCENTI / LANCIA Witam,
posiadam filtr Filtron op545 nowy(kupiłam i okazało się że do mojego samochodu on nie pasuje)
Pasuje do:
ALFA ROMEO
Alfa 6
CITROEN
C25; CX; Jumpy I
FIAT
Albea; Brava; Bravo; Cinquecento; Doblo; Fiorino; Marea; Multipla; Palio; Panda I; Punto I,II; Scudo I; Seicento; Siena; Stilo; Strada; Tempra; Tipo; Uno
INNOCENTI
Elba
JCB
CX; Robot
LANCIA
Dedra; Delta I,II; Lybra; Y 10; Y;
możlliwość wysyłki lub odbiór osobisty Piaseczno Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgUySl.html
Filtr Oleju OP 545 Kraków Witam,
Sprzedam filtr oleju FILTRON OP 545. Zastosowanie ALFA ROMEO, FIAT, LANCIA. Filtr jest nowy, pozostałość po samochodzie. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDd6KXZ.html
Filtr oleju FILTRON OP545 Kraków F-VAT O nas: Firma Uni-System powstała w roku 2006. Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze. Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:
lCzęści samochodowe l lTechnika grzewcza l lTechnika chłodnicza l lŚwiadectwa energetyczne l lMultimedialne punkty informacyjne l
Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta Kontakt Uni-System os. Witkowice Nowe 27 31-234 Kraków e-mail: sklep@unisystem.com.pl
tel. 512 936 111 (pn.- pt. godz. 9-17) Wysyłka towarów Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską. Odbiór osobisty Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym Płatności
lwpłata na konto bankowe numer konta: 56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l lPrzesyłka za pobraniem l lPłatność gotówką l
Filtr oleju FILTRON OP 545
Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.
Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.
Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.
Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.
Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.
Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford
Wymiary filtra:
- A - 75 mm
- B - 69,4 mm
- C - 61,7 mm
- G - M 20x1,5
- H - 98 mm
- by-pass valve - TAK
- anti-drain back valve - TAK
- anti-syphon valve - NIE
Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta
Zastosowania:
Osobowe Marka________ Model____________________ Typ____________ Silnik_______ Produkowany________ Uwagi ALFA ROMEO ALFA 6 2.0 AR01932 1981/7 -> 1988/12 - ALFA ROMEO GTV COUPE 2.0 16V T.S. AR16201 1995/6 -> 2001/6 - FIAT ALBEA 1.6 16V CF3 172.274.0 2001/1 -> - FIAT BARCHETTA 1.8 16V 183A1.000 1995/4 -> - FIAT BRAVA 1.2 16V 182B2.000 1998/9 -> 2001/12 - FIAT BRAVA 1.4 12V S 182A3.000 1995/9 -> 1996/12 - FIAT BRAVA 1.4 12V SX 182A3.000 1995/9 -> 1996/12 - FIAT BRAVA 1.6 16V 182A6.000 1995/9 -> 1996/12 - FIAT BRAVA 1.6 16V ELX 182A4.000 1995/9 -> 1996/12 - FIAT BRAVA 1.6 16V SX 182A4.000 1995/10 -> 1996/12 - FIAT BRAVA 1.8 16V ELX 182A2.000 1995/10 -> 1996/12 - FIAT BRAVO 1.2 16V 182B2.000 1998/9 -> 2001/12 - FIAT BRAVO 1.4 12V S 182A5.000 1995/9 -> 1996/12 - FIAT BRAVO 1.4 12V SX 182A5.000 1995/9 -> 1996/12 - FIAT BRAVO 1.6 16V 182A6.000 1995/9 -> 1996/12 - FIAT BRAVO 1.6 16V ELX 182A4.000 1995/9 -> 1996/12 - FIAT BRAVO 1.6 16V SX 182A4.000 1995/10 -> 1996/12 - FIAT BRAVO 1.8 16V ELX 182A2.000 1995/10 -> 1996/12 - FIAT CINQUECENTO 1.1 Sporting 176B2.000 1994/11 -> 1998/1 - FIAT DOBLÓ I 1.6i 16V 182A4.000 2001/1 -> - FIAT FIORINO 1.4 70 146A5.000 1994/10 -> - FIAT FIORINO 1.6 146D6.000 1994/10 -> - FIAT MAREA/MAREA WEEKEND 1.2 16V 182B2.000 1995/9 -> - FIAT MAREA/MAREA WEEKEND 1.4i 12V 182A3.000 1995/9 -> - FIAT MAREA/MAREA WEEKEND 1.6i 16V 182A4.000 1996/9 -> - FIAT PALIO/PALIO WEEKEND 1.0 - 1996/4 -> - FIAT PALIO/PALIO WEEKEND 1.2 176A8.000 1996/4 -> 2000/12 - FIAT PALIO/PALIO WEEKEND 1.4 Spi 176A8.000 1996/4 -> - FIAT PALIO/PALIO WEEKEND 1.6 16V 178B3.000 1996/4 -> - FIAT PANDA 0.7 141B.000 1986/1 -> 1992/12 - FIAT PANDA 1.0 - 1985/1 -> 1992/12 - FIAT PANDA 1.0 - 1986/1 -> 1992/4 - FIAT PANDA 1.0 4x4 156A2.100 1986/1 -> 1989/7 - FIAT PANDA 1.0 4x4 - 1986/1 -> 1992/12 - FIAT PANDA 1.0 Van 156A2.100 1986/1 -> 1989/7 - FIAT PANDA 1.0i.e. 4x4 Kat. 141C2.000 1987/10 -> 1991/5 - FIAT PANDA 1.0i.e. Fire - 1988/1 -> 2003/12 - FIAT PANDA 1.0i.e. Kat 141C2.000 1987/10 -> 2003/12 - FIAT PANDA 1.1 4x4 156C.046 1991/10 -> 2003/12 - FIAT PANDA 1.1 Kat. 156C.046 1992/3 -> 2000/1 - FIAT PANDA 1.1i.e. 176B2.000 1995/2 -> 2003/12 - FIAT PANDA 1.1i.e. Fire - 1986/1 -> 2003/12 - FIAT PUNTO I 1.4 GT Turbo 176A4.000 1994/1 -> 1999/8 - FIAT PUNTO I 1.6i Sporting - 1995/6 -> 1999/5 - FIAT PUNTO I 55 S 1.1 6 Speed 176B2.000 1993/11 -> 1995/10 - FIAT PUNTO I 55 S 1.1 6 Speed 176B2.000 1995/11 -> 2000/2 - FIAT PUNTO I 55 S 1.1 ED 176B2.000 1993/11 -> 1995/10 - FIAT PUNTO I 55 S 1.1 ED 176B2.000 1995/11 -> 2000/2 - FIAT PUNTO I 55 S 1.1 SX 176B2.000 1993/11 -> 1995/10 - FIAT PUNTO I 55 S 1.1 SX 176B2.000 1995/11 -> 2000/2 - FIAT PUNTO I 60 S 1.2 Cabrio 176B4.000 1993/11 -> 1995/10 - FIAT PUNTO I 60 S 1.2 Cabrio 176B4.000 1995/11 -> 1997/3 - FIAT PUNTO I 75 EL 1.2 176A8.000 1993/11 -> 1995/10 - FIAT PUNTO I 75 SX 1.2 176A8.000 1993/11 -> 1995/10 - FIAT PUNTO I 75 SX 1.2 176A8.000 1995/11 -> 1999/9 - FIAT PUNTO I 75 SX 1.2 ELX 176A8.000 1993/11 -> 1995/10 - FIAT PUNTO I 75 SX 1.2 ELX 176A8.000 1995/11 -> 1999/9 - FIAT PUNTO I 85 1.2i 16V 176B9.000 1997/6 -> 1998/8 - FIAT PUNTO I 90 1.6 Cabriolet 176A9.000 1994/10 -> 1999/9 - FIAT PUNTO I 90 SX 1.6 ELX 176A9.000 1994/10 -> 1999/9 - FIAT PUNTO II 1.2i 8V SX 840 A3.000 1999/9 -> 2000/12 - FIAT SCUDINO 1.9 DS - 2000/4 -> - FIAT SCUDINO 1.9 JTD - 2000/4 -> - FIAT SEICENTO I 1.1 Hobby - 1997/1 -> - FIAT SEICENTO I 1.1 S - 1997/1 -> - FIAT SEICENTO I 1.1 Sporting - 1997/1 -> - FIAT SEICENTO I 1.1 SX - 1997/1 -> - FIAT SIENA 1.0 - 1996/4 -> - FIAT SIENA 1.2 75 HL - 1997/1 -> - FIAT SIENA 1.4 75 176A8.000 1997/1 -> - FIAT SIENA 1.5 - 1997/1 -> - FIAT SIENA 1.6 16V 178B3.000 1997/1 -> - FIAT STILO 1.6 16V 182B6.000 2001/5 -> - FIAT TEMPRA 1.6 MPi - 1994/9 -> 1996/8 - FIAT TEMPRA 1.6 MPi (GM) - 1993/5 -> 1996/8 - FIAT TEMPRA 1.6 SPi Selecta - 1994/9 -> 1996/8 - FIAT TIPO 1.6 - 1994/10 -> - FIAT TIPO 1.6i.e. Kat. 835 C1.000 1994/10 -> 1994/12 - FIAT TIPO 1.6i.e. Kat. Selecta - -> - FIAT UNO 1.0 45 - 1986/6 -> 1993/12 - FIAT UNO 1.0 45 156A2.100 1986/6 -> - FIAT UNO 1.0i 45 - 1986/6 -> 1993/12 - FIAT UNO 1.0i 45 156A2.100 1986/6 -> - FIAT UNO 1.1 50 156C.046 1986/1 -> 1989/12 - FIAT UNO 1.1i 50 156C.046 1986/1 -> 1989/12 - FIAT UNO 1.1i.e. 60 S - 1991/1 -> - FIAT UNO 1.1i.e. Hobby 146C3.000 1993/1 -> - FIAT UNO 1.1i.e. S 146C3.000 1993/1 -> - FIAT UNO 1.1i.e. SX Fire 146C3.000 1993/1 -> - FIAT UNO 1.4i - 1994/1 -> - FIAT UNO UNO 1.0i.e. 146A 1993/1 -> - LANCIA DEDRA 1.6 16V 182A4.000 1995/1 -> 1999/7 - LANCIA DEDRA 1.6 LE 159B9.000 1994/7 -> - LANCIA DEDRA 1.8GT - 1996/3 -> - LANCIA DEDRA 1.8LE - 1996/3 -> - LANCIA DELTA 1.6 LE - 1996/1 -> - LANCIA DELTA 1.6 LE - 1996/3 -> - LANCIA DELTA 1.6i.e. 835 C1.000 1994/9 -> - LANCIA KAPPA 2.0 20V Turbo 175A3.000 1998/6 -> - LANCIA LYBRA 1.6i 16V 182A4.000 1999/9 -> - LANCIA Y 1.2 16V - 1997/4 -> 1998/8 - LANCIA Y 1.2 LE 840 A3.000 1996/3 -> - LANCIA Y 1.2 LS 840 A3.000 1996/3 -> - LANCIA Y 1.4 12V 10 840 A2.000 1996/10 -> - LANCIA Y 1.4 LS - 1996/3 -> - LANCIA Y 1.4 LX - 1996/3 -> - LANCIA Y 10 1.0 Fire - 1985/3 -> 1990/2 - LANCIA Y 10 1.0 Fire 156A2.100 1985/6 -> 1991/6 - LANCIA Y 10 1.0 Fire 156 A2.246 1987/12 -> 1992/2 - LANCIA Y 10 1.0i Fire - 1985/3 -> 1990/2 - LANCIA Y 10 1.0i Fire 156A2.100 1985/6 -> 1991/6 - LANCIA Y 10 1.0i Fire 156 A2.246 1987/12 -> 1992/2 - LANCIA Y 10 1.1 4WD 156C.046 1995/1 -> 1995/12 - LANCIA Y 10 1.1 Avenue 156C.046 1995/1 -> 1995/12 - LANCIA Y 10 1.1 Fire 156C.046 1989/7 -> 1993/3 - LANCIA Y 10 1.1i Fire 156C.046 1989/7 -> - LANCIA Y 10 1.1i.e. Fire 4WD 156C.046 1992/9 -> 1995/12 - Dostawcze Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi CITROËN JUMPY 1.6i 220 A2.000 1996/4 -> - FIAT SCUDO I 1.6i - 1996/2 -> 2007/1 - FIAT STRADA 1.2 - 1999/6 -> 2001/4 - VAUXHALL NOVA 1.5 D - 1990/6 -> 1993/3 - VAUXHALL NOVA 1.5 TD - 1990/6 -> 1993/3 -
Numery innych producentów/zamienniki: WL7091 - WIX, PP-4.7.5 - Sędziszów, H14W28 - Henghst, OC 66 - Knecht
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach
W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.
e-mail: sklep@unisystem.com.pl
UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje [DANE_EU]OjPde5T3wYDKyK39ruGg4zdV5a7NCDQnEJLZITz+QSyhJ/Zp1UBKQnoHLxK5cy93tG5wvTRiNvqOl17JBJp5BiKWeM8ErEO4SiyDo7L8J7U=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076309276.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrafalstec.xlx.pl
|
|
|