Strona główna
  OP 532 1 FILTRON

Metin2

Fitr oleju FILTRON OP 532/2 (Ford, Mazda, Saab, Volvo)
Filtr oleju Filtron OP 532/2, nieużywany, oryginalne opakowanie (pogniecione ;).

Kupiony przez pomyłkę (pasuje do MX5 ale innej generacji niż moja), ślady oleju na obudowie po nieudanej próbie montażu. Poza tym ideał.



Ford: C-Max, Fiesta V (02-), Focus Cabrio, Focus C-Max, Focus II, Galaxy II, Maverick II, Mondeo III (00-07), Mondeo IV (07-), S-Max, Transit (07);

Mazda 3, 5, 6, MX5, Tribute

Saab: 9-5

Volvo: S40 II
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgqzi3.html



Filtr oleju FILTRON OP 532/2 NOWY.
Dzień dobry.



Nowy filtr oleju FILTRON OP 532/2.



Nie doczekał się wymiany a samochód już zmieniony.:)



Zapraszam.:)
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDf1WlT.html


Filtr oleju FILTRON OP532/1 Kraków F-VAT Ford
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowe l
    lTechnika grzewcza l
    lTechnika chłodnicza l
    lŚwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjne l

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPłatność gotówką l


Filtr oleju FILTRON OP 532/1



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 75 mm


- B - 70 mm


- C - 62 mm


- G - UNF 3/4'-16


- H - 121,5 mm


- by-pass valve - TAK


- anti-drain back valve - TAK


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Silniki
Marka______________
Model_____________________
Typ____________
Silnik___________
Produkowany___________
Uwagi
IVECO (MAGIRUS)
F-SERIA
-
F 1L411
->
-
Maszyny rolnicze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
MASSEY-FERGUSON
20-SERIA
MF 20
3.152
->
-
Osobowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
COUGAR
2.0 16V
ZETEC
1999/1 -> 2002/3
-
FORD
ESCORT CABRIO
1.6 16V
L1E
1995/2 -> 1998/6
-
FORD
ESCORT CABRIO
1.8 16V
-
1992/2 -> 1998/9
-
FORD
ESCORT V
2.0 16V RS
N7A
1991/5 -> 1992/12
-
FORD
ESCORT VI
1.6i 16V
L1E
1992/9 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.6i 16V
L1H
1994/1 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i
RQB
1992/2 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i
RDA
1992/2 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i 4x4
RQB
1993/8 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i 4x4
RDA
1993/8 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8i 16V Turnier
RQB
1993/2 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
2.0 16V RS 4x4
N7A
1993/8 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VII
1.6 16V
L1E
1995/2 -> 2000/9
-
FORD
ESCORT VII
1.6 16V XR3i
L1H
1995/2 -> 1995/7
-
FORD
ESCORT VII
1.6i 16V 4x4
L1E
1995/2 -> 1999/1
-
FORD
ESCORT VII
1.8 16V
RKC
1995/2 -> 1999/1
-
FORD
ESCORT VII
1.8 16V XR3i
-
1995/2 -> 1998/6
-
FORD
FIESTA III
1.6
LUH
1994/1 -> 1995/12
-
FORD
FIESTA III
1.6 Turbo (FBJT)
-
1990/3 -> 1992/6
-
FORD
FIESTA III
1.6 Turbo (FBJT)
-
1992/7 -> 1992/10
-
FORD
FIESTA III
1.8 16V
RDB
1992/2 -> 1995/12
-
FORD
FIESTA III
1.8XR2i 16V
RQC
1992/2 -> 1995/12
-
FORD
FIESTA IV
1.6 16V Sport
-
1999/4 -> 2002/3
-
FORD
FIESTA V
1.3
BAJA
2003/2 ->
-
FORD
FIESTA V
1.3 S
-
2003/3 ->
-
FORD
FIESTA V
1.6 16V
FYJA
2003/2 ->
-
FORD
FOCUS I
1.6 16V
ZETEC
1998/9 -> 2004/12
-
FORD
FOCUS I
1.8 16V
ZETEC
1998/9 -> 2004/12
-
FORD
FOCUS I
2.0 16V
ZETEC
1998/9 -> 2004/12
-
FORD
FUSION
1.6
DURATEC
2002/8 ->
-
FORD
FUSION
2.3 16V
AYL
2001/9 ->
-
FORD
GALAXY I
2.0i
NSE
1995/11 -> 2000/5
-
FORD
GALAXY I
2.0i
NSE
2000/6 -> 2006/5
-
FORD
GALAXY I
2.3i 16V
Y5B
1997/1 -> 2000/5
-
FORD
GALAXY I
2.3i 16V
Y5B
2000/6 -> 2006/5
-
FORD
KA
1.6
-
2002/10 ->
-
FORD
MONDEO I
1.6i 16V
-
1993/2 -> 1996/8
-
FORD
MONDEO I
1.8i 16V
-
1993/2 -> 1996/8
-
FORD
MONDEO I
2.0i 16V
-
1993/2 -> 1996/8
-
FORD
MONDEO II
1.6i
-
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
MONDEO II
1.8i
-
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
MONDEO II
2.0i
-
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
MONDEO II
2.0i 16V
NGA
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
ORION
1.6i 16V
LUK
1992/7 -> 1993/7
-
FORD
ORION
1.8i 16V
-
1992/1 ->
-
FORD
PUMA
1.7 16V
MHA
1997/3 -> 2001/12
-
FORD
SCORPIO
2.0i
NSD
1994/10 ->
-
FORD
SCORPIO
2.0i 16V
N3A
1994/10 ->
-
FORD
SCORPIO
2.3i 16V
-
1996/6 ->
-
Maszyny robocze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LIEBHERR
600-SERIA
611
OM552
->
-
LIEBHERR
600-SERIA
611
D904TB
1988/1 ->
-
LIEBHERR
600-SERIA
621C
D904T
1988/1 ->
-
MELROE-BOBCAT
600-SERIA
632
14-98
->
-
MELROE-BOBCAT
700-SERIA
722
FORD
->
-
ZETTELMEYER
Z-SERIA
ZG 500
F2L411
->
-
ZETTELMEYER
ZL-SERIA
ZL 500
F2L411
->
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
TOURNEO
2.0i
-
1994/11 -> 2000/12
-
FORD
TOURNEO CONNECT
1.8
DURATEC DOHC
2002/9 ->
-
FORD
TRANSIT (95)
2.0
-
1994/7 -> 2000/12
-
FORD
TRANSIT (95)
2.0
NSG
1995/1 -> 2000/12
-
FORD
TRANSIT 2000
2.3 16V
E 5FA
2000/3 -> 2006/7
-
FORD
TRANSIT CONNECT
1.8
DURATEC DOHC
2002/9 ->
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.6
CT
1979/5 -> 1982/12
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
DF
1982/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
DG
1982/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
DH
1983/1 -> 1985/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
GW
1983/8 -> 1985/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
2.1
DG
1985/8 -> 1992/7
-
Wózki podnośnikowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LINDE
H-SERIA
H 12
VW DIESEL
->
-
LINDE
H-SERIA
H 15
VW DIESEL
->
-
Kompresory
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 140 WD
3.152
->
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7077 - WIX, PP-4.9.2 - Sędziszów, H14W23 - Henghst, OC 606 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.



e-mail: sklep@unisystem.com.pl





UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYAP2dGqpyZWjiaml2SxRdYWhJF0yYM4vC3hc/M0yv5CuC8yzz7Qp4R/9i8gZd1Pv+OcRG5BMZa4GB7Fte6Hi6y4ov0Y83/65u0=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076309322.html


Filtr oleju ! OP 532/1 FILTRON
Witam mam na sprzedaż filtr oleju do ford ka ,Cougar, Escort, Fiesta Focus, Mazda 2 oraz Chrysler PT Cruiser.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfIg7D.html


Filtr oleju Filtron OP 532/1 Ford Focus Mondeo silniki Zetec
Sprzedam nowy filtr oleju do Forda Escorta lub Focusa z silnikami typu Zetec. Możliwa wysyłka
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgG89z.html


Filtr oleju do Ford Escort MK7 1999r. 1.6 benz. 16v 90KM ZETEC
Zostało mi trochę części po poczciwym Escorcie. Tu oferuję filtr oleju FILTRON OP 532/1. Oczywiście nieużywany :)



Cena dotyczy odbioru własnego. Chętni spoza Szczecina muszą doliczyć koszty wysyłki w wysokości 15,- zł, co się mało opłaca. Ogłoszenie jest pomyślane raczej jako dodatkowe, przy zakupie części z innych moich ogłoszeń, przy jednym koszcie wysyłki.

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfxRWl.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rafalstec.xlx.pl


  •  Odnośniki
     : Metin2
     : OP 6200D double click
     : OP COM V1 59
     : OP 545 Alfa Romeo
     : OP SURVIVAL HORROR polska
     : OP 557 Honda
     : OP COM V1
     : OP 545 Alfa
     : OP 177B DP
     : OP 6200D double
     : OP 3D PS2
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bydgoszczanin.xlx.pl
  •  . : : .
    Copyright (c) 2008 Metin2 | Designed by Elegant WPT