Strona główna
  vp30 vp29

Metin2

Naprawa Sterownika PSG5 PSG16 Pompy Wtryskowej BOSCH VP44 VP29 ISUZU
NAPRAWA POMP WTRYSKOWYCH BOSCH VP44 VP30 VP29



USŁUGA DOTYCZY PROFESJONALNEJ NAPRAWY STEROWNIKÓW PSG5 PSG16



USZKODZENIE ELEKTRONIKI STEROWNIKA TO GŁÓWNA USTERKA W TYCH POMPACH



JEŚLI W AUCIE WYSTĘPUJE KTÓRYŚ Z OBJAWÓW LUB BŁĘDÓW ŚWIADCZY TO ŻE W 99 % ULEGŁ USZKODZENIU STEROWNIK POMPY



OBJAWY USZKODZONEGO STEROWNIKA POMPY TO :



- PO ZGASZENIU AUTO NIE CHCE ODPALIĆ



- SILNIK ZGASŁ PODCZAS PRACY I JUŻ NIE ZAPALIŁ



- SILNIK GAŚNIE PO ROZGRZANIU LUB PRZERYWA



PO ZDIAGNOZOWANIU AUTA MOGĄ SIĘ POJAWIĆ NASTĘPUJĄCE BŁĘDY :



- P1630 ZAWÓR DAWKI (OPEL, SAAB)



- P1631 STEROWNIK POMPY (OPEL, SAAB)



- P1650 , P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN (OPEL, SAAB)



- 01318 (J-399), 0526 (AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA)



- P1664, P1564 (FORD)



- P1690, P1600 (NISSAN)



- 73 (BMW)



- P1688 (DODGE)



POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH :



- AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI



- BMW 318d (E46), BMW 320d (E46), BMW 520d (E39)



- DODGE CUMMINS RAM 3500



- FORD Fiesta 1.8 TD



- FORD Focus 1.8 TDDi



- FORD Mondeo 2.0 TDDi



- FORD Transit 2.0 TD, 2.0 TDE, 2.4 TD, TDE



- ISUZU KB 3.0 TDI



- MG ZR , ZS 2.0



- MITSUBISHI CANTER 3.0



- NISSAN Almera 2.2



- NISSAN Patrol GR 3.0



- NISSAN FRONTERA 3.0



- OPEL Astra 1.7 DTI ,2.0 DI , 2.0 DTI, 2.2 DTI



- OPEL CORSA 1.7 DT, DTI, DTI



- OPEL COMBO 1.7 DT, DTI, DTL



- OPEL MERIVA 1.7 DT, DTI, DTL



- OPEL VECTRA 1.7 DT, DTI, DTL



- OPEL Frontera 2.2 DTI



- OPEL Omega 2.0 DTI, 2.2 DTI



- OPEL Sintra 2.2 TD



- OPEL Vectra 2.0 DI , 2.O DTI, 2.2 DTI



- OPEL Zafira 2.0 DI , 2.0 DTI, 2.2 DTI



- ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT



- SAAB 9-3, 9-5 2.2



- SKODA SUPERB 2.5 TDI



- VW Passat 2.5 TDI



NA WYKONANĄ NAPRAWĘ UDZIELAMY 12 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI



Wysyłka w ciągu jednego dnia



Pompy przyjmujemy w całości jak również sam sterownik. Udzielamy telefonicznie instrukcji jak krok po kroku wymontować sterownik z pompy.



Możliwy dojazd do klienta w okolicach Gorzowa Wlkp.



ADRES NASZEJ FIRMY:



"AUTOALARMY-ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA"

ul. Kosynierów Gdyńskich 16.

66-400 Gorzów Wlkp.
Link: olx.pl/oferta/CID619-ID13qIJ.html



Naprawa sterowników pomp PSG5, PSG16, VP5 VP44 (PSG5, PSG16), VP30,
Jesteśmy kadrą specjalistów inżynierów z wieloletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej.

Zajmujemy się elektroniką i mechaniką samochodową. Głównym celem naszej firmy jest jakość przekładająca się na zadowolenie Klientów.



Przewaga dzięki jakości !



Uwaga!

Proszę uważać na firmę z Wielunia, która kopiuje treść naszych ogłoszeń. Korzystając z jej usług nie ponosimy żadnej odpowiedzialności

za złe funkcjonowanie Państwa pojazdów.



Typowe objawy dla uszkodzonego sterownika to:



- Silnik nie chce odpalić



- Auto nie reaguje na pedał gazu bądź reaguje w ograniczonym stopniu



- Silnik gaśnie po rozgrzaniu i nie chce zapalić bądź przerywa



- Zapala się kontrolka awarii silnika "CHECK ENGINE"



- Rozgrzany silnik nierówno pracuje bądź gaśnie



- Brak komunikacji z testerem diagnostycznym



- Silnik dymi



Diagnostyka komputerowa wykazuje obecność kodów błędów:



- P1630 Elektrozawór dawki paliwa (OPEL, SAAB)

- P1631 Uszkodzenie sterownika pompy - opel saab

- P1431 mechaniczna usterka kąta wtrysku

- P1650 , P1651 SZYNA CAN (OPEL, SAAB)

- 01318 (J-399), 0526 (AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA)

- P1664, P1564 (FORD)

- P1688 (DODGE)

- P1690, P1600 (NISSAN)

- 73 (BMW)

- P0251 OPEL Z SILNIKIEM ISUZU 1.7



Sterowniki występują w samochodach:



AUDI: A4/A6/A8 2.5 TDI

SAAB: Saab 9-3, 9-5 2.2

BMW: 320d, 318d, 320d, 520d

ROVER: Rover 220 2.0 SDi, Rover 25 2.0 iDT, Rover 420 2.0, Rover 45 2.0

SKODA: Superb 2.5 TDI 12/01 - 08/03 Diesel Bosch Part Number 470 - pokaż numer telefonu -
0

FORD: Fiesta 1.8 TD, Focus 1.8 TDDi, Mondeo 2.0 TDDi, Transit Connect 1.8, Transit 240

OPEL: Astra 2.0 DTL, Astra 1.7 DT DTL, Frontera 2.2 DTI, Omega 2.0 DTI, Vectra 2.0 DTI, Vectra 2.2 DTI, OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL

NISSAN: Almera 2.2, Patrol GR 3.0, FRONTERA 3.0

VW Passat 2.5 TDI



1.7, 1.8, 2.0, 2.2

DT, DTI, DTH

2.0, 2.2,

Y20DTH, Y22DTR



Zadzwoń i skonsultuj swoją usterkę pod numerem tel.: 693 - pokaż numer telefonu -




Zajmujemy się również :

- Usuwaniem FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH DPF FAP

- Naprawą sterowników skrzyń biegów Multitronic (audi), EGS 722.8 CVT MERCEDES ( A-klasa W169, B-klasa W245)

- Naprawą i programowaniem immobilizerów (edc15 edc16 edc17 i inne)

- Naprawą przepływomierzy powietrza w Mercedes a klasa A-klasa W 168.

- Naprawą wybieraków skrzyń biegów 722.7 VGS CVT

- Naprawą sterowników BOSCH PSG5, PSG16, VP5 w pompach wtryskowych BOSCH VP44 (PSG5, PSG16), VP30, VP29.

- Naprawą sterowników pomp wtryskowych ISUZU- Opel.

- Naprawą centralek silnika fiat IAW 59F, IAW 5AF.

- Naprawą hybrydowych sterowników silnika Opel BOSCH ME7.6.2, DELPHI HSFI-2.2, SIMTEC 70, SIMTEC 7

- Naprawą czujnika ESP G200

- Naprawą liczników RENAULT SCENIC II ESPACE IV

- Naprawą sterowników - sensorów SRS/AirBag

- Chiptuningiem, usuwaniem zaworów EGR, sond lambda, limiterów prędkości
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDbMkBl.html


Zawór dawki, vp30,vp29 focus astra rover honda transit tddi
Zawór do pompy bosch vp.Możliwa wysyłka pobraniowa.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDe9Xdt.html


Profesjonalna naprawa czujnika ESP przyspieszenia bocznego g200
Profesjonalna naprawa czujnika ESP przyspieszenia bocznego

(G200 - 1JO907651A, 1J19O7638B) w autach VW Audi Seat Skoda Renault Mercedes.



Typowe objawy dla uszkodzonego czujnika to:



- Zaświeca się oraz samoczynnie gaśnie kontrolka ESP,

- Kontrolka ESP świeci się cały czas, brak możliwości skasowania testerem diagnostycznym.



Diagnostyka komputerowa wykazuje błedy:



01423 – Lateral Acceleration Sensor (G200)

57-00 – Electric Circuit Failure



Zadzwoń i skonsultuj swoją usterkę pod numerem tel.: 693 - pokaż numer telefonu -



Zajmujemy się również :

- Usuwaniem FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH DPF FAP

- Naprawą sterowników skrzyń biegów Multitronic (audi), EGS 722.8 CVT MERCEDES ( A-klasa W169, B-klasa W245)

- Naprawą i programowaniem immobilizerów (edc15 edc16 edc17 i inne)

- Naprawą przepływomierzy powietrza w Mercedes a klasa A-klasa W 168.

- Naprawą wybieraków skrzyń biegów 722.7 VGS CVT

- Naprawą sterowników BOSCH PSG5, PSG16, VP5 w pompach wtryskowych BOSCH VP44 (PSG5, PSG16), VP30, VP29.

- Naprawą sterowników pomp wtryskowych ISUZU- Opel.

- Naprawą centralek silnika fiat IAW 59F, IAW 5AF.

- Naprawą hybrydowych sterowników silnika Opel BOSCH ME7.6.2, DELPHI HSFI-2.2, SIMTEC 70, SIMTEC 7

- Naprawą czujnika ESP G200

- Naprawą liczników RENAULT SCENIC II ESPACE IV

- Naprawą sterowników - sensorów SRS/AirBag

- Chiptuningiem, usuwaniem zaworów EGR, sond lambda, limiterów prędkości
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDbMkJ9.html


Naprawa sterowników - centralek wtrysku Fiat Panda, Punto, Punto 2
PROFESJONALNA NAPRAWA STEROWNIKÓW/CENTRALEK WTRYSKU Fiat Panda, Punto, Punto 2, Seicento, Palio, Doblo, Lancia



Typowe objawy dla uszkodzonego sterownika to:



- nierówna praca silnika.

- spadek mocy.

- silnik dławi się, nierówno pracuje, szarpie.

- silnik gaśnie, nie zapala.

- silnik nie zawsze chce zapalić.

- silnik odpala na dwa cylindry a po dodaniu gazu wskakuje na cztery cylindry-nie pracuje na wszystkich cylindrach.

- występuje usterka jednej z dwóch cewek zapłonowych P0351, P0352, P0353, P0354.

- samochód po nagrzaniu gaśnie, nie można go ponownie uruchomić.

- brak komunikacji zapala się kontrolka CODE.



IAW 59F

IAW 5AF



Sterowniki występują w autach marki Fiat:



Panda 1.1

Panda 1.2 8V

Punto 1.2 8V

Doblo 1.2 8V

Palio 1.2 8V

Seicento 1.1 8V

Lancia Y 1.2 8V



Zadzwoń i skonsultuj swoją usterkę pod numerem tel.: 693 - pokaż numer telefonu -



Zajmujemy się również :

- Usuwaniem FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH DPF FAP

- Naprawą sterowników skrzyń biegów Multitronic (audi), EGS 722.8 CVT MERCEDES ( A-klasa W169, B-klasa W245)

- Naprawą i programowaniem immobilizerów (edc15 edc16 edc17 i inne)

- Naprawą przepływomierzy powietrza w Mercedes a klasa A-klasa W 168.

- Naprawą wybieraków skrzyń biegów 722.7 VGS CVT

- Naprawą sterowników BOSCH PSG5, PSG16, VP5 w pompach wtryskowych BOSCH VP44 (PSG5, PSG16), VP30, VP29.

- Naprawą sterowników pomp wtryskowych ISUZU- Opel.

- Naprawą centralek silnika fiat IAW 59F, IAW 5AF.

- Naprawą hybrydowych sterowników silnika Opel BOSCH ME7.6.2, DELPHI HSFI-2.2, SIMTEC 70, SIMTEC 7

- Naprawą czujnika ESP G200

- Naprawą liczników RENAULT SCENIC II ESPACE IV

- Naprawą sterowników - sensorów SRS/AirBag

- Chiptuningiem, usuwaniem zaworów EGR, sond lambda, limiterów prędkości

Link: olx.pl/oferta/CID619-IDbMkPh.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rafalstec.xlx.pl


  •  Odnośniki
     : Metin2
     : vp30 opel bmw audi
     : vp30 opel bmw
     : vp30 opel
     : vp30 vp29 focus astra
     : vp30 vp29 focus
     : Lift 1 9Tdi 110KM
     : fuul wersja mały przebieg
     : Armor Tech Apple
     : 8A4S firmy Philips Lite
     : dk13 4x4 stan
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sloneczny.htw.pl
  •  . : : .
    Copyright (c) 2008 Metin2 | Designed by Elegant WPT