Metin2
Zawór kąta wtrysku vp44 vp30 opel bmw audi ford Zawór kąta wtrysku do pomp vp. Możliwa wysyłka kurierem. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdZKdZ.html
Wymiana tranzystora sterownik PSG5 pompy VP44 (Opel, Saab, Audi, BMW) Witam
Wymiana tranzystora w sterowniku VP44 lub VP30. W cenie jest wymiana / wlutowanie uszkodzonego tranzystora i przesyłka zwrotna do Ciebie.
Jeśli po zgaszeniu auto nie chce już zapalić albo ciężko odpalił i nie reaguje prawidłowo na pedał gazu.
Zgasł podczas pracy i już nie zapalił bądź nierówno pracuje i dymi lub gaśnie po rozgrzaniu i przerywa to ta aukcja jest dla Ciebie.
Jeśli twój mechanik mówi coś o uszkodzonym sterowniku/tranzystorze sterującym nastawnikiem dawki to ta aukcja jest dla Ciebie.
Auta w których występuje sterownik pompy wtryskowej:
AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
DODGE CUMMINS RAM 3500 (98r-2002r)
FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
FORD MONDEO 2.0 TDDI
FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
ISUZU KB 3.0 TDI
MAN Dostawcze i Ciężarówki 4.6
MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
MITSUBISHI CANTER 3.0
NISSAN ALMERA 2.2
NISSAN PATROL GR 3.0
NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL
OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
OPEL FRONTERA 2.2 DTI
OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
OPEL SINTRA 2.2 TD
OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
SKODA SUPERB 2.5 TDI
VW Passat 2.5 TDI
VOLVO FL6 5.5
Kody błędów sterownika które wskazują na uszkodzony tranzystor w sterowniku.
P1664, P1564 FORD
P1630, P1631 OPEL, SAAB
P1650, P1651 OPEL, SAAB
01318 (J-399), 0526 AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA
P1690, P1600 NISSAN
73 BMW
P1688 DODGE
P0251 OPEL Silnik - ISUZU 1.7
Naprawiam również sterowniki po "fachowcach" i "domowych złotych rączkach" z wypalonymi polami lutowniczymi, urwanymi nóżkami itp ....
Do naprawy potrzebuję odkręcony sterownik od pompy.
Jeśli nie wiesz jak to zrobić poszukaj w sieci chociażby na YouTube jest kilka filmików jak odkręcić sterownik od pompy lub zadzwoń.
Zapraszam.
Naprawdę warto. Link: olx.pl/oferta/CID619-ID37e1R.html
Naprawa sterowników pomp PSG5, PSG16, VP5 VP44 (PSG5, PSG16), VP30, Jesteśmy kadrą specjalistów inżynierów z wieloletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej.
Zajmujemy się elektroniką i mechaniką samochodową. Głównym celem naszej firmy jest jakość przekładająca się na zadowolenie Klientów.
Przewaga dzięki jakości !
Uwaga!
Proszę uważać na firmę z Wielunia, która kopiuje treść naszych ogłoszeń. Korzystając z jej usług nie ponosimy żadnej odpowiedzialności
za złe funkcjonowanie Państwa pojazdów.
Typowe objawy dla uszkodzonego sterownika to:
- Silnik nie chce odpalić
- Auto nie reaguje na pedał gazu bądź reaguje w ograniczonym stopniu
- Silnik gaśnie po rozgrzaniu i nie chce zapalić bądź przerywa
- Zapala się kontrolka awarii silnika "CHECK ENGINE"
- Rozgrzany silnik nierówno pracuje bądź gaśnie
- Brak komunikacji z testerem diagnostycznym
- Silnik dymi
Diagnostyka komputerowa wykazuje obecność kodów błędów:
- P1630 Elektrozawór dawki paliwa (OPEL, SAAB)
- P1631 Uszkodzenie sterownika pompy - opel saab
- P1431 mechaniczna usterka kąta wtrysku
- P1650 , P1651 SZYNA CAN (OPEL, SAAB)
- 01318 (J-399), 0526 (AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA)
- P1664, P1564 (FORD)
- P1688 (DODGE)
- P1690, P1600 (NISSAN)
- 73 (BMW)
- P0251 OPEL Z SILNIKIEM ISUZU 1.7
Sterowniki występują w samochodach:
AUDI: A4/A6/A8 2.5 TDI
SAAB: Saab 9-3, 9-5 2.2
BMW: 320d, 318d, 320d, 520d
ROVER: Rover 220 2.0 SDi, Rover 25 2.0 iDT, Rover 420 2.0, Rover 45 2.0
SKODA: Superb 2.5 TDI 12/01 - 08/03 Diesel Bosch Part Number 470 - pokaż numer telefonu - 0
FORD: Fiesta 1.8 TD, Focus 1.8 TDDi, Mondeo 2.0 TDDi, Transit Connect 1.8, Transit 240
OPEL: Astra 2.0 DTL, Astra 1.7 DT DTL, Frontera 2.2 DTI, Omega 2.0 DTI, Vectra 2.0 DTI, Vectra 2.2 DTI, OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL
NISSAN: Almera 2.2, Patrol GR 3.0, FRONTERA 3.0
VW Passat 2.5 TDI
1.7, 1.8, 2.0, 2.2
DT, DTI, DTH
2.0, 2.2,
Y20DTH, Y22DTR
Zadzwoń i skonsultuj swoją usterkę pod numerem tel.: 693 - pokaż numer telefonu -
Zajmujemy się również :
- Usuwaniem FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH DPF FAP
- Naprawą sterowników skrzyń biegów Multitronic (audi), EGS 722.8 CVT MERCEDES ( A-klasa W169, B-klasa W245)
- Naprawą i programowaniem immobilizerów (edc15 edc16 edc17 i inne)
- Naprawą przepływomierzy powietrza w Mercedes a klasa A-klasa W 168.
- Naprawą wybieraków skrzyń biegów 722.7 VGS CVT
- Naprawą sterowników BOSCH PSG5, PSG16, VP5 w pompach wtryskowych BOSCH VP44 (PSG5, PSG16), VP30, VP29.
- Naprawą sterowników pomp wtryskowych ISUZU- Opel.
- Naprawą centralek silnika fiat IAW 59F, IAW 5AF.
- Naprawą hybrydowych sterowników silnika Opel BOSCH ME7.6.2, DELPHI HSFI-2.2, SIMTEC 70, SIMTEC 7
- Naprawą czujnika ESP G200
- Naprawą liczników RENAULT SCENIC II ESPACE IV
- Naprawą sterowników - sensorów SRS/AirBag
- Chiptuningiem, usuwaniem zaworów EGR, sond lambda, limiterów prędkości Link: olx.pl/oferta/CID619-IDbMkBl.html
Naprawa Sterownika PSG5 PSG16 Pompy Wtryskowej BOSCH VP44 VP29 ISUZU NAPRAWA POMP WTRYSKOWYCH BOSCH VP44 VP30 VP29
USŁUGA DOTYCZY PROFESJONALNEJ NAPRAWY STEROWNIKÓW PSG5 PSG16
USZKODZENIE ELEKTRONIKI STEROWNIKA TO GŁÓWNA USTERKA W TYCH POMPACH
JEŚLI W AUCIE WYSTĘPUJE KTÓRYŚ Z OBJAWÓW LUB BŁĘDÓW ŚWIADCZY TO ŻE W 99 % ULEGŁ USZKODZENIU STEROWNIK POMPY
OBJAWY USZKODZONEGO STEROWNIKA POMPY TO :
- PO ZGASZENIU AUTO NIE CHCE ODPALIĆ
- SILNIK ZGASŁ PODCZAS PRACY I JUŻ NIE ZAPALIŁ
- SILNIK GAŚNIE PO ROZGRZANIU LUB PRZERYWA
PO ZDIAGNOZOWANIU AUTA MOGĄ SIĘ POJAWIĆ NASTĘPUJĄCE BŁĘDY :
- P1630 ZAWÓR DAWKI (OPEL, SAAB)
- P1631 STEROWNIK POMPY (OPEL, SAAB)
- P1650 , P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN (OPEL, SAAB)
- 01318 (J-399), 0526 (AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA)
- P1664, P1564 (FORD)
- P1690, P1600 (NISSAN)
- 73 (BMW)
- P1688 (DODGE)
POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH :
- AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI
- BMW 318d (E46), BMW 320d (E46), BMW 520d (E39)
- DODGE CUMMINS RAM 3500
- FORD Fiesta 1.8 TD
- FORD Focus 1.8 TDDi
- FORD Mondeo 2.0 TDDi
- FORD Transit 2.0 TD, 2.0 TDE, 2.4 TD, TDE
- ISUZU KB 3.0 TDI
- MG ZR , ZS 2.0
- MITSUBISHI CANTER 3.0
- NISSAN Almera 2.2
- NISSAN Patrol GR 3.0
- NISSAN FRONTERA 3.0
- OPEL Astra 1.7 DTI ,2.0 DI , 2.0 DTI, 2.2 DTI
- OPEL CORSA 1.7 DT, DTI, DTI
- OPEL COMBO 1.7 DT, DTI, DTL
- OPEL MERIVA 1.7 DT, DTI, DTL
- OPEL VECTRA 1.7 DT, DTI, DTL
- OPEL Frontera 2.2 DTI
- OPEL Omega 2.0 DTI, 2.2 DTI
- OPEL Sintra 2.2 TD
- OPEL Vectra 2.0 DI , 2.O DTI, 2.2 DTI
- OPEL Zafira 2.0 DI , 2.0 DTI, 2.2 DTI
- ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
- SAAB 9-3, 9-5 2.2
- SKODA SUPERB 2.5 TDI
- VW Passat 2.5 TDI
NA WYKONANĄ NAPRAWĘ UDZIELAMY 12 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI
Wysyłka w ciągu jednego dnia
Pompy przyjmujemy w całości jak również sam sterownik. Udzielamy telefonicznie instrukcji jak krok po kroku wymontować sterownik z pompy.
Możliwy dojazd do klienta w okolicach Gorzowa Wlkp.
ADRES NASZEJ FIRMY:
"AUTOALARMY-ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA"
ul. Kosynierów Gdyńskich 16.
66-400 Gorzów Wlkp.
Link: olx.pl/oferta/CID619-ID13qIJ.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrafalstec.xlx.pl
|