Strona główna
  silnika NISSAN PATROL GR

Metin2

maska pokrywa silnika Nissan Patrol GR Y60 wysyłka
Witam sprzedam maskę do auta Nissan Patrol GR Y60 stan jak na zdjęciach. Możliwa wysyłka
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDa9xL3.html



Czujnik położenia wału obrotów silnika NISSAN PATROL GR Y60 2.8TD
Witam sprzedam czujnik położenia wału Nissan Patrol GR Y60 2.8 td stan idealny, sprawny
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID8yi0h.html


Nissan Patrol GR Y60 Lexus LS400 V8 1UZ LPG Gaz 245km Zmota Rajdy 4x4
Nissan Patrol GR Y60 rok przebudowy 2015, a produkcji auta 1994r.



Samochód gruntownie przebudowany przygotowany do ciężkich rajdów szybkościowych. Wszystkie modyfikacje przeprowadzone w profesjonalnym warsztacie przy użyciu najlepszych podzespołów.



Modyfikacje:

- silnik z Lexusa LS400 1UZ z przebiegiem 180,000km

- nowa sekwencyjna instalacja LPG z 2 zbiornikami

- zwiększony rozstaw osi

- zawieszenie: amortyzatory Profender ze zbiornikami i regulacją + sprężyny Ironman lift +2"

- regulowany panhard przedni HD

- drążki tylnego zawieszenia wzmocnione

- amortyzator skrętu profender

- snorkel

- 2 x blokada LSD

- foteli kubełkowych regulowanych Bimarco

- pasy bezpieczeństwa Remco z homologacją FIA ważną do 2017r.

- kierownica + naba MOMO

- opony 33" + odsadzone felgi Fox Wheels et-30

- poszerzenia błotników

- zapinki maski i klapy

- oświetlenie LED

- akumulator Optima

- układ hamulcowy cały w oplocie

- wzmocniony przedni most cały po przeglądzie i wymianach uszczelniaczy i łożysk

- sprzęgiełka piast ATP HD

- separator odmy

- wydajna aluminiowa chłodnica wody z 2 wentylatorami

- wydajna chłodnica oleju automatu

- chłodnica wspomagania

- chłodnica oleju silnika OEM Patrol



Silnik po pełnym przeglądzie:

wymieniony kompletny rozrząd, pompa wody, wszystkie uszczelki i uszczelniacze, świece, kopułki, palce i przewody zapłonowe, alternator, rozrusznik, pompa wspomagania po regeneracji, olej 5W30 Valvoline Extreme,



Układ napędowy:

konwerter i skrzynia biegów po regeneracji i tuningu połączony w oryginalny sposób (dla kupującego zdradzę jaki:) Dodam tylko że na takim zestawie uczyli się Adam Małysz i Marek Dąbrowski.



Układ wydechowy:

Cały przelotowy z tłumikiem MagnaFlow 3" + bandaż



Dodam że po wszystkich modyfikacjach auto uczestniczyło 2 rajdach amatorskich i dwu krotnie było na podium.

Rama zdrowa nie bitexowana :)



Prędkość drogowa 170-180km/h

Prędkość na reduktorze 105km/h



dla zainteresowanych mam filmik jak to lata naprawde TORPEDA
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfoS9h.html


Nissan Patrol
Samochód osobowy Nissan Patrol GR



Rocznik: 2000

Silnik: 3.0 Di Turbo

Moc silnika: 116 KW

Pojemność silnika: 2953 cm

Liczba miejsc siedzących: 7

Przebieg: 292 630 km

DMC: 3080 kg

Masa własna: 2345 kg

Klimatyzacja

Maksymalna masa całkowita przyczepy:

z hamulcem: 3500 kg

bez hamulca: 750 kg



Cena netto: 14 900,00 PLN
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgSpm3.html


Łącznik stabilizatora tył prawy Nissan PATROL Y60

    l
    Strona o nas
    l

    l
    Komentarze
    l

    l
    Inne towary
    l

    l
    Konktakt
    l


KONTAKT


WYSYŁKA


60Z1012-OYO
INNE TOWARY
Chłodzenie silnika
» Chłodnica
» Pompa wody
» Sprzęgło wiskotyczne
» Termostat
» Wentylator chłodnicy
» Zbiorniczek wyrównawczy
Czę?ci blacharskie i nadwozia
» Atrapa grill
» Amortyzator klapy siłownik
» Błotnik
» Reperaturka drzwi
» Klamka
» Listwa boczna
» Lusterko
» Nadkola
» Zamek, wkładka kluczyka
» Zderzak
Filtry
» Filtr kabinowy
» Filtr oleju
» Filtr Paliwa
» Filtr Powietrza
Klimatyzacja
» Chłodnica klimatyzacji
» Nagrzewnica
» Osuszacz
» Skraplacz
Ogrzewanie
» Nagrzewnica
» Wentylator
O??wietlenie
» Halogen
» Kierunkowskaz migacz
» Reflektor
» Lampa tylna
Silnik
» Koło pasowe
» Pasek klinowy
» Uszczelka pokrywy
» Uszczelki głowicy
» Napinacz i rolka
» Miska olejowa
» Poduszka silnika
» Łańcuch rozrzšdu
» Koło zębate wału
» Rozrzšd
» ??wiece
Układ elektryczny
» Czujnik położenia wałka
» Czujnik temperatury wody
» Czujnik ci?nienia
» Pompka spryskiwacza
Układ napędowy
» Piasta koła
» Przegub osłona przegubu
» Sprzęgło
» Pompa sprzęgła linka
Układ hamulcowy
» Cylinderek
» Klocki hamulcowe
» Szczęki hamulcowe
» Tarcze hamulcowe
» Końcówka drążka
kierowniczego
» Osłona, odbój
» Tuleja, poduszka
» Wahacz
» Łącznik stabilizatora
WAŻNE INFORMACJE
Do każdego zakupu paragon lub faktura Vat (na życzenie) który jest jednocześnie gwarancją. Jesteśmy wiarygodnym sprzedawcą działającym na rynku od 18 lat. Towar można odbierać również osobiście w naszym sklepie stacjonarnym.

WSZYSTKIE SPRZEDAWANE CZĘŚCI SĄ NOWE.

OPIS
Nazwa towaru
Drążek / wspornik, stabilizator
Producent
OYODO
Numer części
60Z1012-OYO
Wysokosć zabudowy 1 [mm]
45
Długość [mm]
162
Pręt/Rozpórka
drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewnętrzny [mm]
M10x1,25


ZASTOSOWANIE
Marka
Model
Model
produkowany
od
Model
produkowany
do
Do wersji silnikowych
Iveco
DAILY III nadwozie pełne / kombi
2006.05
SPRAWDŻ WERSJE SILNIKOWE »
Nissan
PATROL GR I (Y60)
1987.08
1998.02
SPRAWDŻ WERSJE SILNIKOWE »
Nissan
PATROL GR II (Y61) (PATROL GR II (Y61))
1997.06
SPRAWDŻ WERSJE SILNIKOWE »
Nissan
PATROL Hardtop (K260)
1984.10
1998.04
SPRAWDŻ WERSJE SILNIKOWE »
Nissan
PATROL Station Wagon (W260)
1988.08
1995.11
SPRAWDŻ WERSJE SILNIKOWE »


Pamiętaj aby sprawdzić czy pasuje do twojej wersji silnikowej! W razie wątpliwości bądż pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego, emailowego lub poprzez czat.


NUMERY ZAMIENNE
Producent
Numer
NIPPARTS
J4891003
NISSAN
56260-01J10
SKROTNUMERU
60Z1012
ODBIÓR OSOBISTY (nie jesteśmy jedynie wirtualnym sklepem)

    l Odbiór w Łodzi (płatność gótówką lub kartą) - Wróblewskiego 90/92zobacz na mapie l
    l Odbiór w Kaliszu (płatność gótówką lub kartą) - Poznańska 119 zobacz na mapie l l Odbiór w Chorzowie (płatność kartą) - Kaliny 77 (ostatni lokal) zobacz na mapie l

UWAGA! W przypadku odbioru osobistego w Chorzowie brak możliwości płatności gotówką przy odbiorze. Magazyn wydający towar nie prowadzi kasy gotówkowej. Możliwa płatność kartą na miejscu lub przedpłata poprzez płatności Allegro

o nas     komentarze      inne towary       kontakt
Link: allegro.pl/-i6125140131.html


NISSAN PATROL SAFARI Y60 Y61 87- poduszka silnika zestaw komplet
PRZEDMIOTEM OGŁOSZENIA JEST:



KOMPLET PODUSZEK SILNIKA/SKRZYNI



komplet składa się:



NM-011 poduszka silnika przednia x 2szt



NM-012 poduszka silnika tylna X 2szt



RENOMOWANEJ NIEMIECKIEJ FIRMY FEBEST GMBH



ZASTOSOWANIE:



NISSAN PATROL SAFARI Y60 87-97



NISSAN PATROL (GR) Y61 97-10



NISSAN PATROL SAFARI Y61 97-06



Na rysunku przedmiot oznaczony symbolem:

NM-011 , NM-012



Towar jest nowy, oryginalnie zapakowany objęty gwarancją producenta.

Do każdej zakupionej części wystawiamy paragon, a na życzenie klienta fakturę VAT.

Wysyłka kurier DPD - 20 ZŁ

MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID8lEqP.html


nissan patrol y60 2,8td , chłodnica oleju
Witam sprzedam chłodnicę oleju Nissan Patrol GR Y60 2.8 td sprzedam również inne części silnika : , alternator ,łapy
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDaEH5d.html


Nissan Patrol 3.0 TDI Lift 5 cali koła 35 OFF-ROAD
Możliwość Sprzedaży Ratalnej:

(BNP BGŻ BANK)

BANIFPLUS BANK)



Nissan Patrol GR 3.0 TDI 160KM



Doinwestowany nissan– auto używane sporadycznie, jako trzecie auto w domu. Pierwszy właściciel w kraju, auto nie jeździło zbyt dużo.



Lift 3” w profesjonalnej firmie z Wrocławia „Eskapada 4x4”. – koszt około 10 000 zł



Odpowiednie utwardzone zawieszenie Dobinsons



Sportowe amortyzatory – na ostatnim przeglądzie wykazało sprawność 78%



Nowy amortyzator skrętu



Wersja skandynawska obejmująca m.in. Podgrzewanie paliwa, opcja zwiększania obrotów na postoju (lepsze ładowanie akumulatora np. podczas używania wyciągarkii) oraz dwa akumulatory – jeden wymieniany niedawno



5 kół terenowych 35 cali – koszt 6500 zł



Ksenony – nowe reflektory kryształowe – wymieniłęm zestaw świateł na światła po lifcie + zestaw ksenonów. Z tyłu jedna lampa stara, pękła i założyłem tą co miałem wcześniej. Koszt: lamp 1700 zł + zestaw ksenon 850 zł.



Wyciagarka - duża i mocna 17 000 lbs + moc silnika 7.0 km + lina syntetyczna o większej długości niż standardowa - wyciagarka używana z 5-6 razy ( ops wyciągarki: ) koszt 2500 zł + 1500 zł za line syntetyczną



Regenerowany most przedni (wymienione łożyska około 10szt. , zestaw uszczelniaczy, wymieniony olej w moscie ) – koszt 1400 zł.



Regenerowany most tylni również łożyska i uszczelniacze nowe – koszt 1400 zł



Zrobiony rozrząd oraz zimeringi na wale, które prawie w każdtym patrolu przeciekają, operacja bardzo pracochłonna – koszt 4500 zł



Wymieniona kilka miesięcy temu elektroniczna pompa wtryskowa - zregenerowana + przy tym czyszczenie baku, wymiana filtrów paliwa i kilka innych zadań serwisowych - koszt z robocizną 4500 zł.



Podczas operacji zmiany pompy serwis przy okazji wymontował turbine i jak twierdzą jest w stanie idealnym nie trzeba było nic z nią robić – długo jeszcze pojeździ.



Nowa pompa wodna



Auto jest w automacie, świetna sprawa, auto nie gaśnie, masz wolną rękę i nogę, nie spalisz sprzęgła w ciężkim terenie, automat ma cztery biegi, jak to się mówi o tym automacie jest pancerny, wytrzymuje ogromne zwiększanie mocy, ma tej skrzyni z patrola 3.0dti montuje się silniki po 6-7 litrów które mają po 600 km i automat wytrzymuje bezproblemowo. Wersja 2.8 posiada słabszą skrzynie i słabszy osprzet silnika, wersja 3.0 była tworzona pod silnik 4.2 dti, ale ze względu na normy emisji spalin producent włożył silnik 3.0 – 4 cylindrowy wytrzymały.



Wyprowadzone kable na dodatkowe oświetlenie



Dobre cb radio z długą anteną



W aucie nie było palone



Auto nie ma snorkela, gdyż nie było topione, nie jezdziło po rzekach



Dużo pieniędzy poszło w to auto, co tylko trzeba było ulepszałem/naprawiałem



Abs



Intercooler



Blokada mostu



Elektryczne szyby



Elektryczny szyberdach



Elektryczne ustawiane fotele!!!



Skórzana tapicerka



Nowe gumowe wycieraczki dla kierowcy i pasażera



Do auto mogę dołożyć zestaw gum na nadkola jeżeli ktoś chce jeździć w trudnym terenie, po błocie – koszt 500 zł.



Auto bezwypadkowe



Klimatyzacja automatyczna



Druga skrzynia terenowa – reduktor – wraz z automatem świetnie funkcjonuje



Sprzedam lub zamienię
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfy3p9.html


Nissan Patrol GR Y60
Witam.



Posiadam na sprzedaż samochód terenowy marki Nissan Patrol



W samochodzie zostały zrobione następujące rzeczy:



- wymiana oleju i filtrów

-regeneracja turbosprężarki

- wymiana uszczelki pokrywy zaworów, uszczelki kolektora wydechowego, ssącego

- wymiana poduszek silnika

- wymiana krzyżaków wałów napędowych



Dodatkowo samochód wyposażony jest w zderzak z wyciągarką Titanium, bagażnik dachowy, wzmocnione progi, podniesione zawieszenie.



Samochód jeżdżony w terenie, jednak bez większych przepraw.

Z uwagi na wiek widać ślady użytkowania.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh89ar.html


Nissan Patrol GR Y60. Lift 3 cale . Koła 35cali Niezniszczalny!
Witam na sprzedaż posiadam Patrola. Samochód spisuje się bardzo dobrze i jeszcze mnie nigdy nie zawiódł. Nie jak JEEPY. Patrol jest w ciągłej eksploatacji. Praktycznie jedze nim codziennie jak nie w teren to po drodze.



Z ciekawostek miał. Robiony remont silnika zanim go kupiłem. Silnik suchy bez wycieków.



Patrol ma zrobiony lift około 3 cale na zawieszeniu (nowe sprężyny i amortyzatory ) oraz koła bfg 2 35cali. Więcej informacji podam telefonicznie. Zapraszam
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgiFOr.html


Blok silnika dół silnik NISSAN PATROL GR Y60 2.8
Witam sprzedam dół silnika blok bez głowicy goły bez tłoków i wału korbowego do nissana patrola GR Y60 2.8 . POLECAM



Możliwa wysyłka kurierska.



kontakt Telefoniczny lub meil
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDbbbSW.html


Nissan PATROL gr 60 y
Pierwsza rejestracja w Niemczech 12–01–1994, w Polsce 27–03–2003, zakup przez obecnego użytkownika 15–07–2011.

Znani są wszyscy właściciele, mam kopie dokumentów, oryginalną instrukcję obsługi i książkę serwisową z Niemiec .

Kupiony w 2011 w SAMURAI SERWIS Bielsko Biała po pełnej konserwacji (rozebranie elementów, piaskowanie ramy antykorozja, malowanie),przystosowaniu do terenu.

Od wiosny 2012 po asfalcie jeździł na lawecie.

Prowadzony przez stałą załogę zdobył :

 I oraz dwukrotnie II miejsce w kolejnych edycjach Rajdu Łosia 2011 (kategoria Adventure),

 Puchar Fair Play w Łazy Adventure 2011,

 II miejsce w Poland Trophy Mogilno 2013,

 III miejsce w Poland Trophy Walim 2014,

 II miejsce w Poland Trophy klasyfikacja generalna 2014,

 I miejsce w Wyczynowe Mistrzostwa Off Road Nowa Ruda 2014.

Starował w Poland Trophy, w Bałtowskich Bezdrożach, MUTT oraz wielu innych imprezach.

Od jesieni 2015 nie był używany, poddany konserwacji i wymianie niektórych części, jest pełnosprawny i gotowy do jazdy nawet w trudne warunki.

Aktualne wyposażenie auta :

 zawieszenie podniesione, amortyzatory Dobinsons (tył podwójne), sprężyny wzmocnione, polibusze Deuter, amortyzator skrętu Rancho;

 hamulce cylinderki i tłoczki nierdzewne, komplet nowych klocków X.2015, przewody hamulcowe w stalowym oplocie;

 opony Silverstone MT 117 X rozmiar 35x11,5x15 oryginalne, kupione IV.2015 (dwie imprezy), wentyle metalowe płaskie, brak dętek;

 mosty oryginalne, tył blokada fabryczna, przód blokada ARB pneumatyczna, sprzęgiełka kół przednich stałe nierdzewne;

 reduktor spowolniony;

 skrzynia biegów wymieniona IV.2015 na używaną pełnosprawną, nowa tarcza i docisk sprzęgła;

 silnik oryginalny 2,8, nigdy nie zdejmowana głowica, pasek rozrządu, rolki i napinacze III.2015, turbosprężarka zregenerowana 2014, manometr i regulacja podciśnienia, intercooler z dodatkowym wentylatorem włączanym ręcznie z kabiny, brak ubytków oleju, ostatnia wymiana kwiecień 2015, akumulator żelowy Optima żółty, alternator i rozrusznik oryginalne (sprawdzone X.2015), dodatkowa blokada uruchomienia silnika;

 kabina oryginalna, pełna, szyby przód elektrycznie opuszczane, lusterka oryginalne, zapasowe wkłady lustrzane oraz metalowe solidne lusterka do ewentualnej samodzielnej zabudowy, hak holowniczy demontowany (wpisany do dowodu rejestracyjnego), fotele kubełkowe MIRCO Skoczów, pasy bezpieczeństwa pięciopunktowe homologacja FIA C – 224.T/98, kierownica oryginał SPARCO homologowana, Metromierz Road Master 4, sprężarka zamontowana na stałe (dla przedniej blokady oraz dowolnego użytku), tapicerka podłogi usunięta 2014 , zabezpieczenie, wymalowanie farbą specjalną, koło zapasowe za fotelami na stelażu wzmacniającym bezpieczeństwo, wodoszczelne skrzynie armii niemieckiej zamontowane na stałe, oświetlenie kabiny LED, kamera tylna z wyświetlaczem, radio CD, radio CB President, siekiera i maczeta zamontowane na tylnych drzwiach;

 zewnątrz z przodu i tyłu bardzo mocne stalowe zderzaki ze sprawdzonymi zaczepami oraz uchwytami na linę, progi rurowe z nakładkami z aluminium, boczne rury ochronne błotników, dwie wyciągarki King One 12 000 sterowane radiowo, z kabiny oraz ręcznie z długiego kabla, liny do wyciągarek Dyneema 16 mm (przód nowa od IV.2015), wyłącznik zasilania wyciągarek na masce, bagażnik dachowy stalowy wyprawowy, hi – lift, łopata oraz łom mocowane na bagażniku, odciągi stalowe, antena CB stała z przodu na masce, antena radiowa w przednim słupku;

 oświetlenie fabryczne, lampy przednie i tylne wymienione III.2015, dodatkowo z przodu reflektor dalekosiężny 10 x LED Ledhider, lampy bliskiego zasięgu ksenonowe WESEM, z tyłu 4 x LED;

 wyposażenie dodatkowe : liny syntetyczne, atestowane taśmy i pasy, lina kinetyczna, szekle, zblocze, sporo różnych części zapasowych i innych drobiazgów.

Wgniecenia karoserii od walki w terenie, zabezpieczone antykorozyjnie, nie będą podstawą do negocjacji ceny.

Więcej zdjęć na życzenie.

Sprzedaję z żalem z braku czasu i wycofaniem się stałego pilota - mechanika.

Faktura VAT.

Jeśli nie odbiorę telefonu, proszę o SMS to oddzwonię
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDghWnP.html


Filtr oleju FILTRON OP570/1 Kraków F-VAT Astra
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowel
    lTechnika grzewczal
    lTechnika chłodniczal
    lŚwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjnel

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPłatność gotówkąl


Filtr oleju FILTRON OP 570/1



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" międzyinnymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors,Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 76,5 mm


- B - 71 mm


- C - 62 mm


- G - M 18x1,5


- H - 86 mm


- by-pass valve - N/A


- anti-drain back valve - N/A


- anti-syphon valve - N/A




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Osobowe
Marka________
Model__________
Typ________________
Silnik________
Produkowany________
Uwagi
NISSAN
PATROL GR
4.5i
TB45E
1997/6 ->
-
NISSAN
PATROL GR
4.8i
TB48
1997/6 ->
-
OPEL
ASTRA-F
1.7 TD
X17DTL
1994/11 -> 1999/2
-
OPEL
ASTRA-G
1.4i 16V
Z14XE
2000/10 ->
-
OPEL
ASTRA-G
1.7 TD
X17DTL
1998/2 -> 2000/8
-
OPEL
ASTRA-G
2.0 16V OPC
X20XER
1999/11 -> 2001/7
-
OPEL
ASTRA-G
2.0 16V OPC
Z20ZET
2002/8 ->
-
OPEL
ASTRA-G
2.0 16V OPC Turbo
Z20LET
2002/11 ->
-
OPEL
ASTRA-H
1.6 16V
Z16XE
2004/3 ->
-
OPEL
ASTRA-H
1.8 16V
Z18XE
2004/3 ->
-
OPEL
ASTRA-H
2.0 16V Turbo
Z20LEL
2004/9 ->
-
OPEL
ASTRA-H
2.0 16V Turbo
Z20LER
2004/9 ->
-
OPEL
ASTRA-H
2.0 16V Turbo
Z20LE
2005/11 ->
-
OPEL
CORSA-B
1.4i 16V
-
1997/8 -> 2000/10
-
OPEL
MERIVA
1.4 16V
Z14XEP
2004/7 ->
-
OPEL
MERIVA
1.6
Z16SE
2003/2 -> 2004/8
-
OPEL
MERIVA
1.6 16V
Z16XE
2003/2 ->
-
OPEL
MERIVA
1.8 16V
Z18XE1
2003/2 ->
-
OPEL
OMEGA-B
2.2 16V
Z22XE
2000/10 -> 2003/7
-
OPEL
SPEEDSTER
2.0 Turbo
-
2003/3 -> 2005/9
-
OPEL
TIGRA TWIN-TOP
1.4 16V
Z14XEP
2004/7 ->
-
OPEL
TIGRA TWIN-TOP
1.8 16V
Z18XE
2004/7 ->
-
OPEL
VECTRA-C
1.6 16V
Z16XE
2002/3 -> 2005/12
-
OPEL
VECTRA-C
1.6 16V
Z16XEP
2006/1 ->
-
OPEL
VECTRA-C
1.8 16V
Z18XE
2002/3 ->
-
OPEL
ZAFIRA I
1.6 16V
X16XEL
1999/2 -> 2005/7
-
OPEL
ZAFIRA I
1.8 16V
X18XE1
1999/2 -> 2000/12
-
OPEL
ZAFIRA I
1.8 16V
Z18XE
2000/10 -> 2005/7
-
OPEL
ZAFIRA I
2.0 OPC Turbo
-
2000/10 -> 2005/7
-
OPEL
ZAFIRA II
1.6
Z16XE
2005/7 ->
-
OPEL
ZAFIRA II
2.0 Turbo
-
2001/6 ->
-
SAAB
9-3 SERIA II
1.8 YS3F
Z18XE
2003/8 ->
-
VAUXHALL
CORSA MK II
1.4i 16V
-
2000/10 -> 2006/11
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
OPEL
COMBO-B
1.4 16V
Z14XE
2004/6 ->
-
OPEL
COMBO-B
1.6
Z16SE
2001/9 -> 2004/8
-
OPEL
COMBO-B
1.6 CNG
Z16YNG
2005/6 ->
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7428 - WIX, PP-3.1.1 - Sędziszów




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.




e-mail: sklep@unisystem.com.pl










UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYC3AAnTjCNSn843+c8E1oHHqhNSU4TXK3UffgIEhTrg7k9tsSXm/tPPcZRNAXKs+G81UbBcpGUIoX8i2JANNVjYyJgjSuRqCg4=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076308983.html


Fotele przednie DO Mitsubishi Pajero SPORT 2.5
Fotele przednie

DO Mitsubishi Pajero SPORT 2.5

Rok prod. 2003



Gwarancja rozruchowa 14dni!



Wysyłka kurierska w ciągu 24h!



Toyota RAV 4 3S-FE JEEP Grand Cherokee JW 4.0 Land Rover Discovery I Nissan Patrol GR Y61 Nissan Patrol częśći GR Y61 Patrol części rama silnik 2.8 3.0DI skrzynia biegów automatyczna automat manualna manual rama zdrowa w super stanie Mitsubishi Pajero Sport Shogun III 3.0 V6 osprzęt silnika alternator rozrusznik pompa wtryskowa buda karoseria zderzak przedni tylny blotnik nadkole blotniki prawy lewy szyba przednia zawieszenie drazki drazek amortyzatory sprezyny Mazda 6 czesci AUDI Allroad A6 czesci drzwi karoseria maska klapa silnika maska przednia klapa bagaznika klamka Nissan Terrano II Lift alufelgi felgi opony AT All Terrain filtr powietrza kolo pasowe wal przedni tylny krótki długi drążek kierowniczy kolumna kierownicza zestaw startowy lampa lampy przednia przednie tylna tylne kierunkowskazy fotele fotele kanapa tylna skróra skórzane sprzegło koło zamachowe paka zabudowa most przedni tylny zwrotnice zaciski turbo turbosprężarka resory pióra chłodnica wody oleju powietrza intercooler pas przedni pasy przednie tylne pasy bezpieczeństwa pompa ABSu wspomagania paliwowa podsufitka
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID9sHoX.html


Naprawa sterowników pomp PSG5, PSG16, VP5 VP44 (PSG5, PSG16), VP30,
Jesteśmy kadrą specjalistów inżynierów z wieloletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej.

Zajmujemy się elektroniką i mechaniką samochodową. Głównym celem naszej firmy jest jakość przekładająca się na zadowolenie Klientów.



Przewaga dzięki jakości !



Uwaga!

Proszę uważać na firmę z Wielunia, która kopiuje treść naszych ogłoszeń. Korzystając z jej usług nie ponosimy żadnej odpowiedzialności

za złe funkcjonowanie Państwa pojazdów.



Typowe objawy dla uszkodzonego sterownika to:



- Silnik nie chce odpalić



- Auto nie reaguje na pedał gazu bądź reaguje w ograniczonym stopniu



- Silnik gaśnie po rozgrzaniu i nie chce zapalić bądź przerywa



- Zapala się kontrolka awarii silnika "CHECK ENGINE"



- Rozgrzany silnik nierówno pracuje bądź gaśnie



- Brak komunikacji z testerem diagnostycznym



- Silnik dymi



Diagnostyka komputerowa wykazuje obecność kodów błędów:



- P1630 Elektrozawór dawki paliwa (OPEL, SAAB)

- P1631 Uszkodzenie sterownika pompy - opel saab

- P1431 mechaniczna usterka kąta wtrysku

- P1650 , P1651 SZYNA CAN (OPEL, SAAB)

- 01318 (J-399), 0526 (AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA)

- P1664, P1564 (FORD)

- P1688 (DODGE)

- P1690, P1600 (NISSAN)

- 73 (BMW)

- P0251 OPEL Z SILNIKIEM ISUZU 1.7



Sterowniki występują w samochodach:



AUDI: A4/A6/A8 2.5 TDI

SAAB: Saab 9-3, 9-5 2.2

BMW: 320d, 318d, 320d, 520d

ROVER: Rover 220 2.0 SDi, Rover 25 2.0 iDT, Rover 420 2.0, Rover 45 2.0

SKODA: Superb 2.5 TDI 12/01 - 08/03 Diesel Bosch Part Number 470 - pokaż numer telefonu -
0

FORD: Fiesta 1.8 TD, Focus 1.8 TDDi, Mondeo 2.0 TDDi, Transit Connect 1.8, Transit 240

OPEL: Astra 2.0 DTL, Astra 1.7 DT DTL, Frontera 2.2 DTI, Omega 2.0 DTI, Vectra 2.0 DTI, Vectra 2.2 DTI, OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL

NISSAN: Almera 2.2, Patrol GR 3.0, FRONTERA 3.0

VW Passat 2.5 TDI



1.7, 1.8, 2.0, 2.2

DT, DTI, DTH

2.0, 2.2,

Y20DTH, Y22DTR



Zadzwoń i skonsultuj swoją usterkę pod numerem tel.: 693 - pokaż numer telefonu -




Zajmujemy się również :

- Usuwaniem FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH DPF FAP

- Naprawą sterowników skrzyń biegów Multitronic (audi), EGS 722.8 CVT MERCEDES ( A-klasa W169, B-klasa W245)

- Naprawą i programowaniem immobilizerów (edc15 edc16 edc17 i inne)

- Naprawą przepływomierzy powietrza w Mercedes a klasa A-klasa W 168.

- Naprawą wybieraków skrzyń biegów 722.7 VGS CVT

- Naprawą sterowników BOSCH PSG5, PSG16, VP5 w pompach wtryskowych BOSCH VP44 (PSG5, PSG16), VP30, VP29.

- Naprawą sterowników pomp wtryskowych ISUZU- Opel.

- Naprawą centralek silnika fiat IAW 59F, IAW 5AF.

- Naprawą hybrydowych sterowników silnika Opel BOSCH ME7.6.2, DELPHI HSFI-2.2, SIMTEC 70, SIMTEC 7

- Naprawą czujnika ESP G200

- Naprawą liczników RENAULT SCENIC II ESPACE IV

- Naprawą sterowników - sensorów SRS/AirBag

- Chiptuningiem, usuwaniem zaworów EGR, sond lambda, limiterów prędkości

Link: olx.pl/oferta/CID619-IDbMkBl.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rafalstec.xlx.pl


  •  Odnośniki
     : Metin2
     : silnik Ford Maverick mazda
     : silnika znaczek Halogen kratka
     : Silnik CDN a5 q5
     : Silnik synchroniczny servomotor falownik
     : silniku dokumenty oryginalny lakier
     : Silnik podnośnika szyby lewy
     : silnik 137tys ksiązka serwisowa
     : Silnik skrzynia szyby cewka
     : Silnik Ford Fiesta ST
     : Silnik Fiat 126p 45
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • missremindme.keep.pl
  •  . : : .
    Copyright (c) 2008 Metin2 | Designed by Elegant WPT