Strona główna
  baku owiewka prawa biała

Metin2

Ducati Monster pokrywa baku owiewka prawa biała
Ducati Monster pokrywa baku owiewka prawa biała



na jednym zdjęciu widać małe pęknięcie.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgE0aR.html



Suzuki GSX600f ( GSX 600 )
Witam, jako że niedawno kupiłem nowy motocykl, mój obecny GSX600f z 2006 roku jest na sprzedaż. Jest to mój pierwszy motor, a mam go od kwietnia 2014. Trochę historii:

- pierwszy właściciel w Polsce sprowadził go z zagranicy w 2008 z przebiegiem kilku tysięcy i trzymał motor trzy lata

- odkupił go jego znajomy i miał też trzy lata z tym że w pierwszym roku coś jeździł, a w drugim mniej a w trzecim moto już stało w garażu i się kurzyło

- kupiłem go ja z przebiegiem 16000km, a poprzedni właściciel to mój znajomy/sąsiad, więc motor przez cały pobyt w Polsce krążył po Tychach :D

- ja najeździłem ponad 10000 i na dziś dzień jest 27442km.

Technicznie nie mam mu nic do zarzucenia, zrobiłem z nim to co było do zrobienia, a nawet to co jeszcze było dobre J



Wymieniłem w 2015 roku (większość jesienią):

- klocki przód i tył,

- przewody hamulcowe w stalowym oplocie przód i tył (przy okazji nowy płyn hamulcowy przód i tył),

- nowe opony Michelin Pilot Road 3 (może 10% zużycia mają na dziś dzień),

- nowy akumulator Exide,

- olej silnikowy + filtr,

- filtr paliwa,

- świece (NGK),

- filtr powietrza,

- łożysko główki ramy,

- prostowanie lag + polerka (były delikatnie krzywe po położeniu moto na bok przy 5-10km/h L ),

- przy okazji prostowania lag - uszczelniacze w lagach + nowy olej,

- wymienione klamki na krótsze,

- wymienione szpetne ciężarki kierownicy (na takie z logiem hayabusa :D),

- dołożone grzane manetki + przekaźnik (jak się zapomni je wyłączyć to się nic nie stanie, bo są odłączane po przekręceniu kluczyka w pozycję off) Na zdjęciu przekaźnik i gniazdo zapalniczki nie są przykręcone, ale to poprawię,

- wymieniona szyba na wyższą (oryginał oczywiście mam),

- dołożony stelaż i kufer Givi ( bodajże 52 litry – kask i zbroja się mieści J),

- dołożona stopka centralna,

Napęd posłuży jeszcze śmiało kilka tysięcy, na tarczach prawie nie widać zużycia, hamulce w razie potrzeby blokują koła.



Jak już wspomniałem technicznie jest bardzo dobrze, bo moto ma jeździć niezawodnie i bezpiecznie, ale z wyglądu jest do małych poprawek. W zasadzie wszystkie mankamenty wyróżniłem na zdjęciach:

- lewa owiewka przetarta w dwóch miejscach, delikatnie pęknięty klosz lewego kierunkowskazu, błotnik z innego gsxfa, bo mój popękał, a to wszystko po przygodzie z autem zajeżdżającym mi drogę. Nie robiłem tego, bo mi to nie przeszkadza, ani aż tak się nie rzuca w oczy, za to zrobiłem część wymian opisanych powyżej,

- stopka centralna jest miejscami pordzewiała,

- moto leżało raz na prawej i raz na lewej stronie, ale bez szlifu – jedynie dekle porysowane i przytarty zbiorniczek płynu hamulcowego, ale pokrywkę wymieniłem i prawie tego nie widać, dodatkowo pomalowana prawa owiewka i naklejona nieoryginalna naklejka. Przy okazji malowania owiewki częściowo malnięty zadupek białą farbą, żeby się komponował z pługiem,

- któryś z poprzednich właścicieli chciał zrobić (agro)tuning i obciął część tylnego błotnika, tak że musiałem kupić stelaż na tablicę i kierunki, bo były przykręcone na jakimś płaskowniku, ponadto z niezrozumiałych dla mnie powodów pozbył się uchwytu dla pasażera,

- prawdopodobnie wtedy ów fachman za mocno podokręcał zadupek do ramy i plastiki popękały wokół śrub, ale podkleiłem to matą i żywicą, i się trzyma,

- jak ktoś dokładał tłumik (Scorpion – ludzie się obracają, bo larmo pierońskie, ale ja tak lubię :D ), to dał za mały dystans od śruby – osi tylnego koła i zadrapał tłumik o śrubę,

- popękała szybka zegarów (poprzedni właściciel twierdzi, że od słońca),

- dwie wgniotki na baku – jedna na lewo od wlewu paliwa, praktycznie niewidoczna, druga „naprzeciw jajec” kierowcy – tą ja zrobiłem jak awaryjnie hamowałem, a nie zdąrzyłem się zaprzeć kolanami, też mało widoczna,

- kilka drobnych rys,

- z niezrozumiałych powodów nie działa zegarek,

- zaśniedziałe po zimie felgi, ale to wypucuję w jakiś dzień przed robotą

Starałem się opisać sprzęt jak najrzetelniej, bez słodzenia, ubarwiania i półprawd, bo wiem jak się kupuje używane moto czy auto.



Więcej szczegółowych zdjęć na maila.



Cena: 6700 (możliwa negocjacja na miejscu)

Pozdrawiam

Tomek

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDezWpZ.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rafalstec.xlx.pl


  •  Odnośniki
     : Metin2
     : Listwa zderzak tył prawa
     : lift anglik komplet prawa
     : LIFT przednia prawa lewa
     : b8 lift prawa idealna
     : lewa prawa Opel Ampera
     : silnika prawa dekiel
     : baku MZ ETZ
     : baku czarny BMW
     : baku MZ
     : Z2 biała
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zuzkaxo.pev.pl
  •  . : : .
    Copyright (c) 2008 Metin2 | Designed by Elegant WPT