Metin2
Ducati Monster pokrywa baku owiewka prawa biała Ducati Monster pokrywa baku owiewka prawa biała
na jednym zdjęciu widać małe pęknięcie. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgE0aR.html
Suzuki GSX600f ( GSX 600 ) Witam, jako że niedawno kupiłem nowy motocykl, mój obecny GSX600f z 2006 roku jest na sprzedaż. Jest to mój pierwszy motor, a mam go od kwietnia 2014. Trochę historii:
- pierwszy właściciel w Polsce sprowadził go z zagranicy w 2008 z przebiegiem kilku tysięcy i trzymał motor trzy lata
- odkupił go jego znajomy i miał też trzy lata z tym że w pierwszym roku coś jeździł, a w drugim mniej a w trzecim moto już stało w garażu i się kurzyło
- kupiłem go ja z przebiegiem 16000km, a poprzedni właściciel to mój znajomy/sąsiad, więc motor przez cały pobyt w Polsce krążył po Tychach :D
- ja najeździłem ponad 10000 i na dziś dzień jest 27442km.
Technicznie nie mam mu nic do zarzucenia, zrobiłem z nim to co było do zrobienia, a nawet to co jeszcze było dobre J
Wymieniłem w 2015 roku (większość jesienią):
- klocki przód i tył,
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie przód i tył (przy okazji nowy płyn hamulcowy przód i tył),
- nowe opony Michelin Pilot Road 3 (może 10% zużycia mają na dziś dzień),
- nowy akumulator Exide,
- olej silnikowy + filtr,
- filtr paliwa,
- świece (NGK),
- filtr powietrza,
- łożysko główki ramy,
- prostowanie lag + polerka (były delikatnie krzywe po położeniu moto na bok przy 5-10km/h L ),
- przy okazji prostowania lag - uszczelniacze w lagach + nowy olej,
- wymienione klamki na krótsze,
- wymienione szpetne ciężarki kierownicy (na takie z logiem hayabusa :D),
- dołożone grzane manetki + przekaźnik (jak się zapomni je wyłączyć to się nic nie stanie, bo są odłączane po przekręceniu kluczyka w pozycję off) Na zdjęciu przekaźnik i gniazdo zapalniczki nie są przykręcone, ale to poprawię,
- wymieniona szyba na wyższą (oryginał oczywiście mam),
- dołożony stelaż i kufer Givi ( bodajże 52 litry – kask i zbroja się mieści J),
- dołożona stopka centralna,
Napęd posłuży jeszcze śmiało kilka tysięcy, na tarczach prawie nie widać zużycia, hamulce w razie potrzeby blokują koła.
Jak już wspomniałem technicznie jest bardzo dobrze, bo moto ma jeździć niezawodnie i bezpiecznie, ale z wyglądu jest do małych poprawek. W zasadzie wszystkie mankamenty wyróżniłem na zdjęciach:
- lewa owiewka przetarta w dwóch miejscach, delikatnie pęknięty klosz lewego kierunkowskazu, błotnik z innego gsxfa, bo mój popękał, a to wszystko po przygodzie z autem zajeżdżającym mi drogę. Nie robiłem tego, bo mi to nie przeszkadza, ani aż tak się nie rzuca w oczy, za to zrobiłem część wymian opisanych powyżej,
- stopka centralna jest miejscami pordzewiała,
- moto leżało raz na prawej i raz na lewej stronie, ale bez szlifu – jedynie dekle porysowane i przytarty zbiorniczek płynu hamulcowego, ale pokrywkę wymieniłem i prawie tego nie widać, dodatkowo pomalowana prawa owiewka i naklejona nieoryginalna naklejka. Przy okazji malowania owiewki częściowo malnięty zadupek białą farbą, żeby się komponował z pługiem,
- któryś z poprzednich właścicieli chciał zrobić (agro)tuning i obciął część tylnego błotnika, tak że musiałem kupić stelaż na tablicę i kierunki, bo były przykręcone na jakimś płaskowniku, ponadto z niezrozumiałych dla mnie powodów pozbył się uchwytu dla pasażera,
- prawdopodobnie wtedy ów fachman za mocno podokręcał zadupek do ramy i plastiki popękały wokół śrub, ale podkleiłem to matą i żywicą, i się trzyma,
- jak ktoś dokładał tłumik (Scorpion – ludzie się obracają, bo larmo pierońskie, ale ja tak lubię :D ), to dał za mały dystans od śruby – osi tylnego koła i zadrapał tłumik o śrubę,
- popękała szybka zegarów (poprzedni właściciel twierdzi, że od słońca),
- dwie wgniotki na baku – jedna na lewo od wlewu paliwa, praktycznie niewidoczna, druga „naprzeciw jajec” kierowcy – tą ja zrobiłem jak awaryjnie hamowałem, a nie zdąrzyłem się zaprzeć kolanami, też mało widoczna,
- kilka drobnych rys,
- z niezrozumiałych powodów nie działa zegarek,
- zaśniedziałe po zimie felgi, ale to wypucuję w jakiś dzień przed robotą
Starałem się opisać sprzęt jak najrzetelniej, bez słodzenia, ubarwiania i półprawd, bo wiem jak się kupuje używane moto czy auto.
Więcej szczegółowych zdjęć na maila.
Cena: 6700 (możliwa negocjacja na miejscu)
Pozdrawiam
Tomek
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDezWpZ.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrafalstec.xlx.pl
|
|
|