Strona główna
  Silnik opel C20NE astra

Metin2

Silnik opel C20NE astra f vectra a omega frontera 2.0 115km+skrzynia
Silnik w dobrej ,zdemontowany z vectra a ,pasuje do astra f,calibra,omega,frontera

sprzedaje cały komplet :

-silnik kompletny

-skrzynia z pół osiami itp.

-komputer z wiązką

możliwa wysyłka
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgrm0x.html



Silnik Opel Astra GSI 1.8 16V C18XE 125KM
Witam. Mam do sprzedania silnik kompletny wyjęty z mojej Astry F. Silnik sprzedaje razem ze skrzynią F16. Sprzęgło jest z C20NE (lżejsze koło zamachowe, tarcza i docisk nowe wymieniane w 2012r). W 2011r wymieniona uszczelka pod głowicą, uszczelniacze nowe itp. W głowicy są delikatnie powiększone kanały ssące i wydechowe(wycięte też eco fasolki). Na hamowni obciążeniowej pokazało 136KM i 185NM.

Dla zdecydowanych dorzucę za niedużą dopłatą nowy rozrząd GM.

Brak kolektora wydechowego.

Nie sprzedaje na części



Odbiór tylko osobisty
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdQaPd.html


Opel astra f GSI 2.0 turbo
Witam sprzedam astre F oznaczenie silnika c20ne. astra zostala uturbiona. turbina z saaba 2.0 benzyna garrett. turbina po regeneracji intercooler z forda orurowanie rurka 50 mm i 60 mm nierdzewka kolanka silnikonowe niebieskie. zostala zrobiona glowica i wymienione pierscieni oraz polerka walu i zmiana panewek. kolektor wydechowy został zrobiony przeze mnie. Wydech 2.25 cala przelot z tylu wydech przelotowy wm sport. hamulce seria w bardzo dobrym stanie. zawieszenie zółte amortyzatory i czerwone sprezyny dosc twarde alufelgi 16 cali. zamontowane dwa zegary od doładowaniaa turbiny i temperatury oleju. zalozona najdluzsza skrzynai przez co nie traci trakcji podczas przyspieszania. Szacowana moc okolo 180 koni i bardzo dobry moment obrotowy turbina wstaje juz przy 2 tys obrotów obecne doładowanie to tylko 0.5 bara silnik został odprezony. w polu stan techniczny wpisałem nie uszkodzony ale projekt do ukonczenia pasowały my zmienic sprzeglo oraz chlodnice i najlepiej wsadzic inny komputer do dokladniejszego wystrojenia. opel na zimnym silniku odpala za około 5 razem to tez do zrobienia ten kto sie zna na tym powiniene sobie poradzic bez problemu z tym mi juz brakuje czasu na to poniewaz mam dwa inne auta ubezpieczenie i przeglad wazne mimo tych wad opel swietnie sobie radzi i ma dobre przyspieszenie.cena do negocjacji i tak nie wrócą sie mi pieniądze które do niego włozylem do opla mam troche czesci.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgRu5d.html


Silnik Opel C18XE 125km Astra Vectra Corsa
Sprzedam silnik

kod silnika C18XE

Silnik jest w 100 % sprawny jest to jednostka 1.8 o mocy 125km

wyjęty został z opla astry f GSI. Sprzedaję z kolektorami, sprzęgłem Zamach płaski (lekki 6,5kg) C20NE, tarcza C18XE, docisk C20XE, rozrusznikiem oraz całą wiązką wraz ze sterownikiem. Silnik jest w bardzo dobrej kondycji. Więcej informacji pod numerem telefonu podanym w ogłoszeniu.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgJcJx.html


Silnik wiązka swap opel 2.0 8v kadett astra corsa calibra c20ne
Do sprzedania silnik 2.0 8v 115km na pełnym wtrysku c20ne. Pochodzi z mojego opla kadetta. Silnik chodził do końca (blacharka nie wytrzymała). Stan dobry na chodzie, brał olej ma wycieki ale chodzi. Silnik wraz z tym co widać na zdjęciach - wiązka cała, komputer, przepływomierz, sprzęgło, gdzieś pewnie mam też kolektor z wtryskami i przepustnice. Auto jeździło na gazie.

Więcej info telefonicznie. Nie odpowiadam na sms.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgIynB.html


Astra GSi c20xe Recaro Conolly. Zamiana
Na sprzedanie moja Astra GSi Goldi 1993 rok produkcji. W moich rekach od 9lat. W tamtym roku miala swap z c20ne na c20xe czyli 2.0 16v. Blacharka robiona dwa lata temu, progi, nadkola, podloga, zakonserwowana. Od 3 lat nie widziala sniegu ani deszczu. Wnetrze Recaro Conolly w idealnym stanie, znawcy wiedza co to za towar. Felgi shaper 16/9, wydech przelot zakonczony tlumikiem z kwasowki, zawieszenie przod -60 tyl -40, tyl negatyw, maska bad look, lampy przod fk depo, spryski lamp, nowe cale zawieszenie przod i komplet hebli, elektryczne szyby i szyberdach, i duzo innych zrobionych. Trzeba odnowic lakier na dachu gdyz na podszybiu pare cętków rdzy, inie malowalem tego przy remoncie blacharki bo mialem dach malowac w kolor dolu ale zmienila sie koncepcja, z wad przygieta jedna felga ale przy naszych drogach i szerokosci feli 9cali nic dziwnego i do wymiany zbiornik paliwa (brak odpowietrzenia przy tankowaniuu). Przebieg duzy fakt ale nigdzie nikt nie znajdzie tego po wygladzie i stanie technicznym, silnik ma 230tys, gdybym chcial to bym cofnal przebieg ale nie jestem z tych ludzi. Niech kazdy wie ze i opel potrafi zrobic duzo km. wiecej info pod tel. Cena moze i duza ale nie oddam jej za cene samych foteli, wiem co sprzedaje. Zamienie na BMW e36 cabrio lub Astre G Bertone, ewentualnie na moto CBR 900RR, 929. A tel od starszych panow ze mnie poj ... prosze zostawic dla siebie. Szanujmy czas kazdego. Brak przegladu bo stoi juz pol roku. Nie sprzedaje samych foteli, tylko w zestawie z GSi. Cena bez jakiej kolwiek negocjacji
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDecHKT.html


FILTR FILTRON OP570 DAEWOO OPEL OP 570
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowel
    lTechnika grzewczal
    lTechnika chłodniczal
    lŚwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjnel

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPłatność gotówkąl


Filtr oleju FILTRON OP 570



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" międzyinnymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors,Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 76,5 mm


- B - 71 mm


- C - 62 mm


- G - M 18x1,5


- H - 86 mm


- by-pass valve - NIE


- anti-drain back valve - NIE


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Osobowe
Marka________
Model____________
Typ___________
Silnik_______
Produkowany________
Uwagi
OPEL
ASCONA-C
1.3 N
13N
1985/9 -> 1986/8
-
OPEL
ASCONA-C
1.3 S
13S
1981/9 -> 1888/8
-
OPEL
ASCONA-C
1.6
16N
1981/9 -> 1987/9
-
OPEL
ASCONA-C
1.6 S
16SH
1981/9 -> 1986/8
-
OPEL
ASCONA-C
1.6i
16SV
1986/9 -> 1988/8
-
OPEL
ASCONA-C
1.6i
E 16NZ
1987/9 -> 1988/8
-
OPEL
ASCONA-C
1.6i Kat.
C16 NZ
1986/9 -> 1988/8
-
OPEL
ASCONA-C
1.8
E 18NV
1987/9 -> 1988/8
-
OPEL
ASCONA-C
1.8i
18E
1982/9 -> 1986/8
-
OPEL
ASCONA-C
1.8i E
C18 NE
1987/8 -> 1988/8
-
OPEL
ASCONA-C
2.0i
20 NE
1986/9 -> 1988/8
-
OPEL
ASCONA-C
2.0i
C20 NEF
1987/8 -> 1988/8
-
OPEL
ASCONA-C
2.0i Kat.
C20 NE
1986/9 -> 1988/8
-
OPEL
ASTRA-F
1.4i
C14 NZ
1991/9 -> 1999/2
-
OPEL
ASTRA-F
1.4i
C14 SE
1992/3 -> 2001/3
-
OPEL
ASTRA-F
1.4i 16V
X14XE
1996/2 -> 2001/3
-
OPEL
ASTRA-F
1.6 Si
C16 SE
1992/3 -> 1994/12
-
OPEL
ASTRA-F
1.6i
C16 NZ
1992/3 -> 1998/10
-
OPEL
ASTRA-F
1.6i
X16SZ
1993/3 -> 1998/10
-
OPEL
ASTRA-F
1.6i
X16XEL
1993/6 -> 1998/10
-
OPEL
ASTRA-F
1.8i
C18 NZ
1992/3 -> 1998/9
-
OPEL
ASTRA-F
1.8i 16V
C18 XE
1993/6 -> 1998/9
-
OPEL
ASTRA-F
1.8i 16V
X18XE
1994/11 -> 2001/3
-
OPEL
ASTRA-F
2.0i
C20 NE
1992/3 -> 1998/9
-
OPEL
ASTRA-F
2.0i 16V
C20 XE
1993/3 -> 1998/9
-
OPEL
ASTRA-F
2.0i 16V
X20XEV
1995/2 -> 1998/9
-
OPEL
ASTRA-F
2.0i GSI 16V
C20 XE
1991/9 -> 1998/9
-
OPEL
ASTRA-G
1.4i 16V
X14XE
1998/2 -> 2000/9
-
OPEL
ASTRA-G
1.6 16V
TWINPORT
2003/3 ->
-
OPEL
ASTRA-G
1.6 CNG
Z16YNG
2002/9 ->
-
OPEL
ASTRA-G
1.6i
X16SZR
1998/2 -> 2000/12
-
OPEL
ASTRA-G
1.6i
Z16SE
2000/11 ->
-
OPEL
ASTRA-G
1.6i 16V
X16XEL
1998/2 -> 2000/9
-
OPEL
ASTRA-G
1.8 16V
Z18XE
2000/10 ->
-
OPEL
ASTRA-G
2.0 16V
Z20
2002/8 ->
-
OPEL
ASTRA-G
2.0 16V Turbo
Z20LET
2000/8 ->
-
OPEL
ASTRA-G
2.0i 16V
X20XEV
1998/2 -> 2000/12
-
OPEL
CALIBRA
2.0i
C20 NE
1990/6 -> 1997/8
-
OPEL
CALIBRA
2.0i 16V
C20 XE
1990/6 -> 1994/2
-
OPEL
CALIBRA
2.0i 16V
X20XEV
1994/2 -> 1997/8
-
OPEL
CALIBRA
2.0i 16V 4x4
C20 XE
1990/6 -> 1994/2
-
OPEL
CALIBRA
2.0i 16V 4x4
X20XEV
1994/2 -> 1997/8
-
OPEL
CALIBRA
2.0i 4x4
C20 NE
1990/6 -> 1997/8
-
OPEL
CALIBRA
2.0i Turbo 4x4
C20 LET
1992/3 -> 1997/8
-
OPEL
CALIBRA
2.5i V6
C25 XE
1993/4 -> 1997/8
-
OPEL
CORSA-A
1.2i N
12NV
1990/1 -> 1993/3
-
OPEL
CORSA-A
1.2i S
12ST
1985/9 -> 1990/2
-
OPEL
CORSA-A
1.2i S (STH)
-
1985/10 -> 1987/10
-
OPEL
CORSA-A
1.3 S
13SB
1982/9 -> 1989/10
-
OPEL
CORSA-A
1.3i
13NB
1985/9 -> 1989/10
-
OPEL
CORSA-A
1.3i Kat.
C13 N
1989/9 -> 1993/3
-
OPEL
CORSA-A
1.4i
C14 NZ
1990/1 -> 1993/3
-
OPEL
CORSA-A
1.4i S
14NV
1990/1 -> 1993/3
-
OPEL
CORSA-A
1.4i S
C14 SE
1991/9 -> 1993/3
-
OPEL
CORSA-A
1.6i GSI
E 16SE
1988/5 -> 1992/3
-
OPEL
CORSA-A
1.6i GSI
C16 SEI
1989/9 -> 1993/3
-
OPEL
CORSA-A
1.6i GSi Kat.
C16 SE
1992/2 -> 1993/3
-
OPEL
CORSA-B
1.2i
C12 NZ
1993/3 -> 2000/9
-
OPEL
CORSA-B
1.4i
C14 NZ
1993/3 -> 2000/9
-
OPEL
CORSA-B
1.4i
X14XE
1994/9 -> 2000/9
-
OPEL
CORSA-B
1.4i
X14SX
1996/11 -> 2000/9
-
OPEL
CORSA-B
1.4i S
C14 SE
1993/3 -> 2000/9
-
OPEL
CORSA-B
1.6i
X16XE
1994/9 -> 2000/9
-
OPEL
CORSA-B
1.6i GSI 16V
C16 XE
1993/3 -> 2000/9
-
OPEL
CORSA-C
1.4i 16V
Z14XE
2000/9 -> 2006/11
-
OPEL
CORSA-C
1.8 GSI
X18XE
2000/9 -> 2006/11
-
OPEL
FRONTERA
2.0i
C20 NE
1992/3 -> 1998/11
-
OPEL
FRONTERA
2.2i
X22XE
1995/3 ->
-
OPEL
KADETT-D
1.6 S
16SH
1981/9 -> 1984/8
-
OPEL
KADETT-D
1.8i GT/E
18E
1983/2 -> 1984/8
-
OPEL
KADETT-E
1.2
12SC
1984/9 -> 1986/7
-
OPEL
KADETT-E
1.3 N
13NB
1984/9 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
1.3 S
13S
1984/9 -> 1993/2
-
OPEL
KADETT-E
1.3i Kat.
C13 N
1985/9 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
1.4i
C14 NZ
1990/1 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
1.4i S
14NV
1990/1 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
1.6 S
16SH
1984/9 -> 1986/8
-
OPEL
KADETT-E
1.6 S
16SV
1986/9 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
1.6i
E 16NZ
1986/9 -> 1993/2
-
OPEL
KADETT-E
1.6i
16SV
1989/7 -> 1993/2
-
OPEL
KADETT-E
1.6i Kat.
C16 NZ
1986/9 -> 1993/2
-
OPEL
KADETT-E
1.8 S
E 18NV
1987/9 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
1.8i
C18 NZ
1985/6 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
1.8i GSI
18E
1984/9 -> 1986/8
-
OPEL
KADETT-E
1.8i GTE
18E
1987/9 -> 1990/8
-
OPEL
KADETT-E
1.8i.e.
C18 NE
1985/10 -> 1986/8
-
OPEL
KADETT-E
2.0i
20 NE
1986/10 -> 1993/2
-
OPEL
KADETT-E
2.0i GSI
20 SEH
1986/9 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
2.0i GSI
20 NE
1986/9 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
2.0i GSI 16V
C20 XE
1988/3 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
2.0i GSI 16V Kat.
-
1988/3 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
2.0i GSI Kat.
-
1986/9 -> 1991/8
-
OPEL
KADETT-E
2.0i Kat.
C20 NE
1986/10 -> 1993/2
-
OPEL
MANTA-B
1.3 S
13S
1981/8 -> 1986/8
-
OPEL
MANTA-B
1.8 S
18S
1982/7 -> 1987/8
-
OPEL
MERIVA
1.6 16V
Z16XE
2003/2 ->
-
OPEL
OMEGA-A
1.8
E 18NVR
1987/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
1.8 N
18NV
1986/9 -> 1987/8
-
OPEL
OMEGA-A
1.8 S
18SV
1986/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
1.8i
18SEH
1986/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
1.8i
20 SE
1986/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
1.8i
C20 NE
1986/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
1.8i
C20 NEF
1990/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
1.8i
C20 NEJ
1990/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
2.0i
C20 NE
1986/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
2.0i
20 SE
1986/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
2.0i
C20 NEF
1990/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-A
2.0i
C20 NEJ
1990/9 -> 1994/3
-
OPEL
OMEGA-B
2.0i
X20SE
1994/3 -> 2000/12
-
OPEL
OMEGA-B
2.0i 16V
X20XEV
1994/3 -> 1999/10
-
OPEL
OMEGA-B
2.2 16V
Y22XE
1999/9 -> 2000/9
-
OPEL
OMEGA-B
2.5i
X25XE
1994/3 -> 1999/9
-
OPEL
OMEGA-B
3.0i MV6
X30XE
1994/4 -> 1999/8
-
OPEL
REKORD-E
1.8
18N
1982/11 -> 1986/8
-
OPEL
REKORD-E
1.8 S
18S
1982/11 -> 1986/8
-
OPEL
REKORD-E
1.8i E Kat.
C18 NV
1985/5 -> 1986/8
-
OPEL
REKORD-E
1.9
19 N
1977/9 -> 1982/10
-
OPEL
REKORD-E
2.0
20 N
1977/9 -> 1982/10
-
OPEL
REKORD-E
2.0 S
20 S
1977/8 -> 1986/8
-
OPEL
REKORD-E
2.0i.e.
20 E
1977/9 -> 1984/10
-
OPEL
REKORD-E
2.2i E
22 E
1984/11 -> 1986/8
-
OPEL
SIGNUM
1.8 16V
Z18XE
2003/4 ->
-
OPEL
SINTRA
2.2i 16V
X22XE
1996/11 -> 1999/6
-
OPEL
SINTRA
3.0i 24V
X30XE
1996/11 -> 1999/6
-
OPEL
TIGRA
1.4i 16V
X14XE
1994/7 -> 2000/12
-
OPEL
TIGRA
1.6i 16V
X16XE
1994/7 -> 2000/12
-
OPEL
VECTRA-A
1.4i
-
1993/9 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
1.6
16SV
1988/9 -> 1993/5
-
OPEL
VECTRA-A
1.6i
E 16NZ
1988/9 -> 1990/10
-
OPEL
VECTRA-A
1.6i
Z16SZ
1993/9 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
1.6i Kat.
C16 NZ2
1988/9 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
1.8 S
-
1988/9 -> 1990/10
-
OPEL
VECTRA-A
1.8 S 4x4
E 18NVR
1989/1 -> 1989/7
-
OPEL
VECTRA-A
1.8i Kat.
C18 NZ
1990/3 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0
-
1988/9 -> 1989/9
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i
20 SEH
1988/9 -> 1992/9
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i
20 NE
1988/9 -> 1990/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 16V
20 XEJ
1989/1 -> 1994/6
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 16V
X20XEV
1994/6 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 16V 4x4
20 XEJ
1989/1 -> 1990/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 16V 4x4
X20XEV
1994/6 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 16V 4x4 Kat.
C20 XE
1990/2 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 16V Kat.
C20 XE
1990/2 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 4x4
20 NE
1989/1 -> 1990/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 4x4
20 SEH
1989/1 -> 1992/9
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i 4x4 Kat.
C20 NE
1989/1 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i Kat.
C20 NE
1988/9 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.0i Turbo 4x4
C20 LET
1994/6 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-A
2.5 V6
C25 XE
1993/2 -> 1995/10
-
OPEL
VECTRA-B
1.6i
X16SZR
1995/10 -> 1998/12
-
OPEL
VECTRA-B
1.6i 16V
X16XEL
1995/10 -> 2002/9
-
OPEL
VECTRA-B
1.8 16V
Z18XE
2000/10 -> 2002/9
-
OPEL
VECTRA-B
1.8i 16V
X18XE
1995/10 -> 1998/1
-
OPEL
VECTRA-B
2.0i
20NEJ
1995/10 -> 2002/9
-
OPEL
VECTRA-B
2.0i 16V
X20DTH
1997/6 -> 2000/12
-
OPEL
VECTRA-B
2.5i 500
X25XE
1998/5 -> 1999/12
-
OPEL
VECTRA-B
2.5i V6
X25XE
1995/10 -> 2000/12
-
OPEL
ZAFIRA I
1.6 16V
Z16XE
1999/2 -> 2005/7
-
ROVER GROUP
ROVER 2000
2600S
13C
1982/10 -> 1986/10
-
SAAB
900
2.5 24 V6
B258I
1993/7 ->
-
SAAB
9000
3.0 24 V6
B308I
1994/7 ->
-
VAUXHALL
ASTRA
1.6
16SV
1981/9 -> 1991/9
-
VAUXHALL
ASTRA
1.6
16SV
1991/10 ->
-
VAUXHALL
ASTRA
1.8i
C18NZ
-> 1991/9
-
VAUXHALL
ASTRA
1.8i
-
1991/10 ->
-
VAUXHALL
ASTRA
1.8i 16V
C18XE
1994/9 ->
-
VAUXHALL
ASTRA
2.0i 16V GSI
-
1991/9 ->
-
VAUXHALL
BELMONT
1.6
16SH
1985/9 -> 1991/8
-
VAUXHALL
BELMONT
1.8i
18SE
1985/9 -> 1991/8
-
VAUXHALL
CALIBRA
2.0i
C20NE
1990/6 -> 1997/7
-
VAUXHALL
CALIBRA
2.0i 16V
X20XEV
1990/6 -> 1997/7
-
VAUXHALL
CALIBRA
2.0i 16V
C20XE
1990/6 -> 1994/2
-
VAUXHALL
CALIBRA
2.0i 16V 4x4
C20XE
1990/6 -> 1994/2
-
VAUXHALL
CALIBRA
2.0i 16V 4x4
X20XEV
1994/2 -> 1997/7
-
VAUXHALL
CALIBRA
2.0i 4x4
C20NE
1990/6 -> 1997/7
-
VAUXHALL
CALIBRA
2.0i Turbo 4x4
C20LET
1992/3 -> 1997/7
-
VAUXHALL
CALIBRA
2.5i V6
C25XE
1993/4 -> 1997/7
-
VAUXHALL
CARLTON
1.8 N
18NV
1986/9 -> 1987/8
-
VAUXHALL
CARLTON
1.8 S
18S
1982/12 -> 1985/5
-
VAUXHALL
CARLTON
1.8 S
18S
1985/6 -> 1986/8
-
VAUXHALL
CARLTON
1.8 S
18SV
1986/9 -> 1994/3
-
VAUXHALL
CAVALIER
1.3
13S
1985/10 -> 1988/8
-
VAUXHALL
CAVALIER
1.4
14NV
1988/9 ->
-
VAUXHALL
CAVALIER
1.6
16SH
1981/9 -> 1988/8
-
VAUXHALL
CAVALIER
1.6
16SV
1988/9 ->
-
VAUXHALL
CAVALIER
1.6i
X16SZ
1993/9 ->
-
VAUXHALL
CAVALIER
1.8
C18NZ
1988/9 ->
-
VAUXHALL
CAVALIER
2.0i
-
-> 1988/8
-
VAUXHALL
CAVALIER
2.0i
-
1988/9 ->
-
VAUXHALL
CAVALIER
2.0i 16V
-
1988/9 ->
-
VAUXHALL
CAVALIER
2.0i 16V 4x4
C20XE
1988/9 ->
-
VAUXHALL
CAVALIER
2.0i 4x4
20 SEH
1988/9 ->
-
VAUXHALL
CORSA MK II
1.4i 16V
-
2000/10 -> 2006/11
-
VAUXHALL
CORSA MK II
1.8i 16V
X18XE
2000/10 -> 2006/11
-
VAUXHALL
NOVA
1.2
12ST
1985/10 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.2 N
12NV
1990/1 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.2 S
12ST
1985/10 -> 1987/10
-
VAUXHALL
NOVA
1.2 S
-
1988/1 -> 1990/2
-
VAUXHALL
NOVA
1.2i
E 12GV
1985/10 -> 1989/10
-
VAUXHALL
NOVA
1.2i Kat.
C12NZ
1989/9 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.3
13SB
1985/10 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.3 S
13SB
1985/10 -> 1987/10
-
VAUXHALL
NOVA
1.3i
13NB
1985/9 -> 1989/10
-
VAUXHALL
NOVA
1.3i Kat.
C13N
1989/9 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.4i
14NV
1990/1 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.4i
C14SE
1990/1 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.4i S
C14SE
1991/9 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.6i
E 16SE
1988/5 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.6i GSi
C16SIÄ?
1989/9 -> 1993/3
-
VAUXHALL
NOVA
1.6i GSi Kat.
C16SE
1992/2 -> 1993/3
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
OPEL
COMBO-A
1.2i
C12 NZ
1994/7 -> 2001/8
-
OPEL
COMBO-A
1.4 16V
X14XE
1999/8 -> 2001/10
-
OPEL
COMBO-A
1.4i
C14 NZ
1994/7 -> 2001/8
-
OPEL
COMBO-A
1.4i
C14 SE
1994/7 -> 2001/8
-
VAUXHALL
ASTRA
1.4
-
1990/6 ->
-
VAUXHALL
ASTRA
1.6
-
1990/6 ->
-
VAUXHALL
ASTRAMAX
1.4
-
1990/6 ->
-
VAUXHALL
ASTRAMAX
1.6
-
1990/6 ->
-
VAUXHALL
NOVA
1.2
-
1990/6 -> 1993/3
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7129 - WIX, PP-4.7.1 - Sędziszów, H90W03 - Henghst, OC 90 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.




e-mail: sklep@unisystem.com.pl










UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYAmoFWY6zERVHc1knvdQoIDnR4+g3rAlEX+AYxzVSSh8V24w8iMsdO1uSwJGCnbDHrsonpb2So9P6IQ+oRTx7TgR7p4us5ZrU0=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076309037.html


Silnik 2.0 8v 115km swap c20ne opel calibra astra vectra corsa
Witam. Mam do zaoferowania silniczek na swapa wszystko jest jeszcze można zobaczyć jak chodzi a chodzi równo i ładnie..Masz pytania dzwoń!!Cena oczywiście za wszystko co jest niezbędne do przekładki. Możliwość sprzedaży gołego silnika..
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfggFZ.html


Sprzedam opla - astra gsi c20ne
Per aspera ad astra dziś na sprzedaż opel astra. Skręca jeździ i hamuje z pod świateł Pierwszy startuje. Dym z pod rury się tli ponieważ wersja jej GSI. Radio gra klakson trąbi to jest hatchbak źadne kombi. Alu felgi przyciemniane szyby w skrzyni nie trzeszczą żadne tryby ! Kolor drażni twoja zone? Zerwiesz folie bo oklejone:D stan licznika do dogadania kup Pan astre idealna do smigania !

A teraz na poważnie: sprzedam opla.

Auto uratowane przeze mnie, pelna odbudowa i doprowadzenie do serii.

Szybredach podgrzewane fotele

Silnik c20ne z dolotem z vectry c, ostrym wałkiem 18e, osprzęt przerobiony na szeroki pasek.

Moc około 125KM

Nadwozie oklejone folią Arlon - kolor z palety sott Thundercloud Metallic

Wiecej informacji udzielę telefonicznie.

Zapraszam do oględzin na żywo.

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgV7pL.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rafalstec.xlx.pl


  •  Odnośniki
     : Metin2
     : silnik Ford Maverick mazda
     : silnika znaczek Halogen kratka
     : Silnik CDN a5 q5
     : Silnik synchroniczny servomotor falownik
     : silniku dokumenty oryginalny lakier
     : Silnik podnośnika szyby lewy
     : silnik 137tys ksiązka serwisowa
     : Silnik skrzynia szyby cewka
     : Silnik Ford Fiesta ST
     : Silnik Fiat 126p 45
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zawrat.opx.pl
  •  . : : .
    Copyright (c) 2008 Metin2 | Designed by Elegant WPT