Metin2
Emulator drugiej Sondy Lambda Stal Kwasoodporna Emulator drugiej sondy Lambda. Wykonany z stali kwasoodpornej- 100% gwarancji braku korozji, brak problemów z późniejszym odkręceniem sondy.
Dane techniczne:
- Otwór doprowadzający spaliny Fi 3 mm
- Szlifowane powierzchnie boczne poprawiające szczelność
- Idealna dokładność gwintu, brak problemów z wkręcaniem i wykręcaniem sondy
- Pasuje do wszystkich Sond Lambda z Gwintem M18 x 1.5
Dlaczego warto zamontować Emulator sondy:
W samochodach z normą emisji spalin EURO 3 w górę za katalizatorem występuje druga sonda lambda. Pełni rolę diagnostyczną. Jeśli na podstawie jej danych sterownik silnika wykryje jakieś nieprawidłowości - wyświetli błąd na desce rozdzielczej (CHECK ENGINE"), silnik może przejść w awaryjny tryb pracy (w zależności od marki samochodu). Objawia się to często dużym spadkiem mocy. Powyższe problemy pojawiają się w przypadku usunięcia katalizatora, niskiej jego sprawności lub zastąpienia go strumienicą.
Katalizator potrafi skutecznie ograniczyć moc silnika od 2 do 3%, a przy obrotach dla mocy maksymalnej nawet do 5%. Usunięcie go i zastosowanie emulatora jest najłatwiejszym sposobem na niskobudżetowe podniesienie mocy.
Emulator może także pomóc w przypadku problemów z instalacją LPG, która z powodu wykrycia zbyt bogatej mieszanki powoduje wyświetlanie się kontrolki "CHECK ENGINE" na desce rozdzielczej.
Bardzo prosty montaż. Wykręcamy Sondę Lambda, wkręcamy emulator a następnie sondę. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeuSYf.html
Emulator sondy Lambda Mam do zaoferowania emulator drugiej sondy lambda. Stosuje się go w samochodach z silnikami benzynowymi lub z gazem przy normach emisji spalin EURO 3 oraz 4. Montaż jest bardzo prosty. Wykręcamy sondę Lambda, w jej miejsce wkręcamy emulator, do którego następnie wkręcamy sondę Lambda. Nakrętka kontrująca służy również do regulacji ustawienia sondy tak aby odczyt . Gwint pasuje do 99% sond - gwint wew/zew M18x1,5.
Z doświadczenia emulator prosty nie zawsze może posiadać wymaganej odległości regulacyjnej.
Cena do negocjacji. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeZmCf.html
Emulator drugiej sondy lambda regulacja przepływu spalin 0-3mm Regulowany emulator sondy lambda jest odpowiedzią na częsty dylemat Kupującego dotyczący doboru odpowiedniej średnicy otworu redukującego do danego samochodu. Zastosowanie regulacji w postaci gwintowanego elementu dławiącego daje możliwość precyzyjnego doboru prześwitu otworu doprowadzającego spaliny. Zakres regulacji mieści się między 0 mm a 3 mm, może być ustawiony w sposób indywidualny dla danego pojazdu, wedle wskazań urządzeń pomiarowych. Dodatkowo w komplecie trzpień i klucz imbusowy 2mm. Kod produktu: PPEM01-R.
Produkt ze względu na swoje innowacyjne rozwiązanie został objęty OCHRONĄ PATENTOWĄ.
Każdy emulator pokrywa powłoka cynkowa o grubości nie mniejszej niż 8 µm, nałożona metodą galwaniczną, zabezpieczająca przed korozją.
Dane techniczne:
gwint zewnętrzny - M18x1,5
materiał - wysokogatunkowa stal 18G2A
Kod produktu: PPEM01-R.
Możliwy odbiór osobisty (Robotnicza 71, Magazyn firmy BOMAR, Mysłowice) lub przesyłka kurierska pobraniowa (21zł).
W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji (kontakt telefoniczny lub mailowy) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Producent:
PiterParts Sp. z o.o
Wojska Polskiego 3
41-400 Mysłowice Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeUGnt.html
Unitek emulator COM / LPT pod USB Uniwersalny emulator, z jednej strony USB, z drugiej złącza COM oraz LPT.
Zdjęcia przedstawiają oferowany przedmiot. Jeżeli nie masz pewności co do jakichś detali, dopytaj - telefon jest w danych kontaktowych.
Nie odpisuję na SMSy.
Lokalizacja: Warszawa Natolin.
Możliwa wysyłka po przedpłacie na konto, +10 zł
To jest ogłoszenie sprzedaży, proszę nie proponować mi zamiany. Link: olx.pl/oferta/CID99-IDb9Aj1.html
Emulator drugiej sondy Gwint zewnętrzny M18x1.5
Gwint wewnętrzny M18x1.5
średnica otworu 4mm
budowa zewnętrzna pod klucz 24 Link: olx.pl/oferta/CID5-ID6Rs4w.html
Yamaha FZ FZ1 – S (Fazer) wersja BlackDevil Przedmiotem aukcji jest YAMAHA FZ1-S (Fazer) w unikalnej wersji BlackDevil.
Motocykl został zakupiony przez mnie w Kwietniu 2010 roku z przebiegiem 2064 km. Jestem jego drugim właścicielem. Wszystkie przeglądy i czynności serwisowe były wykonywane zgodnie z harmonogramem (w tym przeglądy roczne z obowiązkową wymianą oleju). Wszystko jest potwierdzone odpowiednimi wpisami w książeczce gwarancyjnej oraz dokumentacją przeglądową (wykonywane w ASO Yamaha). Stan motocykla oceniam jako idealny, a w połączeniu z przedstawioną poniżej listą modyfikacji powoduje, że cena jest kompromisem pomiędzy poniesionymi rzeczywistymi kosztami, a wartością rynkową motocykla. Motocykl od 3 lat jeździ na oleju YAMALUBE Racing, co muszę przyznać ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu przyczyniło się do płynniejszej pracy skrzyni biegów w porównaniu do innych modeli.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a zakupem zapraszam na wycieczkę do Grodziska w celu przymierzenia się do unikalnej Yamahy FZ1-S BlackDevil.
Tworząc moją wersję Fazera zawsze przyświecała mi myśl o ergonomii i podnoszeniu przyjemności z jazdy, m.in. dlatego nie zdecydowałem się zamontować sportowych setów Rizoma. Zakres zmian i zamontowanych elementów dodatkowych budowałem dbając o to aby z jednej strony zachować charakter motocykla, a z drugiej strony aby poprawić pewne niedociągnięcia fabryki, np.: wymiana kierownicy była podyktowana względami estetycznymi, ponieważ uważam że oryginalny zestaw wygląda słabo.
Zmiany silnika miały na celu wyeliminowanie bolączki modeli FZ1, o której wszyscy bardzo szeroko się rozpisywali w czasopismach branżowych, czyli dziury w zakresie 4.000-7.500 obr./min. Modyfikacje silnika ostatecznie pociągnęły za sobą wykonaniu kolejnych zmian co było podyktowane względami bezpieczeństwa, np.: wymiana opon na super przyczepne Pirelli Diablo Rosso II była koniecznością. Obecna moc motocykla jest wyższa o około 10 KM, a moment obrotowy we wspomnianym zakresie wzrósł o około 15 Nm.
Lista dodatkowych akcesoriów oraz wykonanych modyfikacji
- kierunkowskazy LED Yamaha
- crash pady Yamaha, pomalowane na złoty kolor
- pług Yamaha
- carbonowy przedni błotnik Yamaha
- wysoka szyba przednia Yamaha
- carbonowa nakładka zbiornika Yamaha
- kierownica Rizoma,
- adaptery kierownicy Rizoma
- ciężarki kierownicy Rizoma
- klamki sprzęgła i przedniego hamulca Rizoma
- przewody hamulcowe Goodridge (kpl. przód i tył)
- akcesoryjna kanapa kierowcy z logiem FZ1
- aluminiowy uchwyt pod tablicę Yamaha
- tłumik Akrapović
- emulator sondy Lambda
- tylna zębatka SUPERSPROX – Stealth 45T
- łańcuch DID 50ZVMX
- uchwyty do tylnego stojaka
- opony Pirelli Diablo Rosso II
- nowy akumulator YUASA
- alarm DEFCOM Meta System
- polerowanie i owalizacja kanałów w głowicy
- podkładka pod głowicą YEC
- tylny amortyzator OHLINS
- zmieniony setting przedniego zawieszenia oraz nałożona powłoka BlackDiamond na wewnętrznych lagach
- zestaw bocznych kufrów Yamaha w kolorze motocykla
UWAGA. Pierwsze dwa zdjęcia zostały zrobione w początkowym etapie modyfikacji motocykla.
Zastrzegam sobie prawo wcześniejszego wycofania aukcji. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDbUiOX.html
Auto gaz Stag 300-ISA-2 6cyl od 2500 zł Sekwencyjny wtrysk gazu Stag 300-ISA-2 6 cyl od 2600 zł
Takiej okazji nie znajdziesz
Gwarancja nawet do 8 lat
Więcej szczegółów Tel. 698 - pokaż numer telefonu - , 698 - pokaż numer telefonu -
Nowe nr telefonów
INTELIGENTNY
System Autoadaptacji ISA2, idealnie dopasowany sterownik do Twojego auta.
Instalacja nowej generacji
Mikroprocesorowy sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-300 ISA2, powstał na bazie sprawdzonego i niezawodnego układu STAG-300 Plus. Sterownik został unowocześniony poprzez wyposażenie go w Inteligentny System Autoadaptacji drugiej generacji - ISA2.
Głównym zadaniem Systemu ISA2 jest ciągłe, automatyczne modyfikowanie mapy gazowej w funkcji obrotów silnika.
Po włączeniu opcji „Auto-Adaptacja” następuje zbieranie punktów mapy benzynowej. Sygnały dźwiękowe sygnalizują kierowcy, czy mapa jest zbierana prawidłowo. Kiedy nastąpi utworzenie mapy benzynowej, system ISA2 automatycznie przełącza sterownik na zasilanie gazowe. Od tego momentu, autoadaptacja realizowana jest przez ciągle porównywanie pracy silnika na gazie przy określonych parametrach (obciążenie i obroty) ze wzorcową mapą benzynową zebraną wcześniej. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu, System ISA2 zapewnia precyzyjniejsze wyliczanie dawki paliwa gazowego dostarczanego do kolektora ssącego silnika benzynowego.
Dodatkowe zalety
Sterownik wyposażony jest w nowoczesne oprogramowanie. Urządzenie dodatkowo posiada możliwość ręcznej korekty parametrów pracy, w zależności od temperatury podawanego gazu oraz obrotów silnika. W sterowniku wprowadzono również opcję obsługi silnika Wankla, a także możliwość odczytywania sygnału obrotów silnika z czujnika wałka rozrządu. Oprogramowanie posiada funkcję opróżniania ciśnienia gazu podczas cut-off i opcję podgrzewania wtryskiwaczy gazowych.
Dodatkowe oprogramowanie sterownika sprawia, że samochody z instalacją opartą na sterowniku STAG-300 ISA2, spełniają normy emisji spalin Euro 5.
Najnowsza technologia i najwyższa jakość wykonania wyrobu jest gwarancją niezawodności STAG-300 ISA2.
Nowe funkcje sterownika
• Inteligentny System Autoadaptacji ISA2 (automatyczne modyfikowanie mapy gazowej w funkcji obrotów silnika).
• Korekcja ciśnienia reduktora przy cut-off.
• Podgrzewanie wtryskiwaczy przy temperaturze reduktora ≤ 10 °C.
• Kontrola podgrzewania wtryskiwaczy gazowych (zminimalizowane pojawianie się błędu ECU silnika -„check engine”).
• Możliwość obsługi silników Wankla.
• Możliwość pobierania sygnału obrotów z czujnika położenia wałka rozrządu.
• Rozszerzona lista wyboru wtryskiwaczy gazowych (HANA 2000) i czujników temperatury gazu (REG, RAIL, SL).
• Dodatkowy sygnał dźwiękowy, informujący o uruchomieniu silnika w trybie awaryjnym.
• Możliwość ustawienia maksymalnej liczby uruchomień w trybie awaryjnym.
Zastosowanie
Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe o liczbie cylindrów od 1 do 8, w tym: system dolotowy bez przepustnicy Valvetronic (stosowany np. w BMW), turbo, sekwencyjny i półsekwencyjny wtrysk benzyny oraz full group. Sterownik posiada też możliwość obsługi silników Wankla. Wbudowany w sterowniku emulator wtryskiwaczy benzyny jest zakończony wtyczką typu Europa/Bosch. STAG-300 ISA2 współpracuje z programem AcGasSynchro. Link: olx.pl/oferta/CID619-ID8MlfN.html
Kolektor 4-2-1 + sportowy katalizator do Opel Astra Z14XE, Z16XE P&P Sprzedam gotowy zestaw do montażu w Astrze G (II) czyli:
Kolektor rurowy 4-2-1 TaTechnixa z kwasówki
Katalizator sportowy 100cpsi od Węglarskiego
Plecionka
"emulator"=adapter 2 sondy lambda (sonda ponad strugą spalin)
rura nie spawana z kolanek tylko robiona na giętarce
Wydech zrobiony pod silniki Eur4 czyli Z..XE, z dwiema sondami, adapter dla drugiej sondy zamontowany pod kątem żeby sonda nie wystawała spod auta.
Za kolektorem wydechowym jest łączenie elastyczne kulowe, dzięki czemu wydech można demontować bezproblemowo przy zrzucaniu miski olejowej czy innych pracach pod autem.
4-2-1 owinięty bandażem bazaltowym 1,5mm grubości
Plecionka wstawiona żeby zminimalizować drgania katalizatora
Cały wydech idzie jak fabryczny, nie jest niżej pod autem, omija miske olejową tak samo jak seryjny, normalnie wchodzi do seryjnego tłumika środkowego
dorzucam nową uszczelke pod kolekor wydechowy
Daje odczuwalną poprawę z niskich obrotów
Vmax mojego 1.6 16v wzrósł o 20km/h (w połączeniu z kol. dolotowym DB) a dodam że całość nie była strojona na hamowni i tłumiki bez żadnych przelotów
Przebieg 5000 km
ceny poszczególnych elementow:
4-2-1 850,-
katalizator 300,-
bandaz 150,-
półtora dnia u tłumikarza gięcie spawanie przymiarki itd 450,-
plecionka, emulator, nowa uszczelka pod kolektor >100,-
co razem daje 1850zl nie wspominając o czasie i przymiarkach
cena 1400zł jest do negocjacji Link: olx.pl/oferta/CID5-ID5JAeW.html
Nowy Komputer LPG AC STAG 300 4 ISA2 GRAtis !! Mam do sprzedania Nowy Oryginalny AC STAG-300-4 ISA2 komputer sterownik dla 4 cylindrowego auta. Okazja cenowa, najtaniej w całej Polsce!!! + GRATIS o wartości ponad 50zł (buzzer, czujnik temperatury ze złączkami)
Opis ze strony producenta:
Inteligentny system Autoadaptacji ISA2, idealnie dopasowany sterownik do Twojego auta.
Instalacja nowej generacji
Mikroprocesorowy sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-300 ISA2, powstał na bazie sprawdzonego i niezawodnego układu STAG-300 Plus. Sterownik został unowocześniony poprzez wyposażenie go w Inteligentny System Autoadaptacji drugiej generacji - ISA2.
Głównym zadaniem Systemu ISA2 jest ciągłe, automatyczne modyfikowanie mapy gazowej w funkcji obrotów silnika.
Po włączeniu opcji „Auto-Adaptacja” następuje zbieranie punktów mapy benzynowej. Sygnały dźwiękowe sygnalizują kierowcy, czy mapa jest zbierana prawidłowo. Kiedy nastąpi utworzenie mapy benzynowej, system ISA2 automatycznie przełącza sterownik na zasilanie gazowe. Od tego momentu, autoadaptacja realizowana jest przez ciągle porównywanie pracy silnika na gazie przy określonych parametrach (obciążenie i obroty) ze wzorcową mapą benzynową zebraną wcześniej. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu, System ISA2 zapewnia precyzyjniejsze wyliczanie dawki paliwa gazowego dostarczanego do kolektora ssącego silnika benzynowego.Dodatkowe zalety: Sterownik wyposażony jest w nowoczesne oprogramowanie. Urządzenie dodatkowo posiada możliwość ręcznej korekty parametrów pracy, w zależności od temperatury podawanego gazu oraz obrotów silnika. W sterowniku wprowadzono również opcję obsługi silnika Wankla, a także możliwość odczytywania sygnału obrotów silnika z czujnika wałka rozrządu. Oprogramowanie posiada funkcję opróżniania ciśnienia gazu podczas cut-off i opcję podgrzewania wtryskiwaczy gazowych.
Dodatkowe oprogramowanie sterownika sprawia, że samochody z instalacją opartą na sterowniku STAG-300 ISA2, spełniają normy emisji spalin Euro 5. Najnowsza technologia i najwyższa jakość wykonania wyrobu jest gwarancją niezawodności STAG-300 ISA2.
Nowe funkcje sterownika
• Inteligentny System Autoadaptacji ISA2 (automatyczne modyfikowanie mapy gazowej w funkcji obrotów silnika).
• Korekcja ciśnienia reduktora przy cut-off.
• Podgrzewanie wtryskiwaczy przy temperaturze reduktora ≤ 10 °C.
• Kontrola podgrzewania wtryskiwaczy gazowych (zminimalizowane pojawianie się błędu ECU silnika -„check engine”).
• Możliwość obsługi silników Wankla.
• Możliwość pobierania sygnału obrotów z czujnika położenia wałka rozrządu.
• Rozszerzona lista wyboru wtryskiwaczy gazowych (HANA 2000) i czujników temperatury gazu (REG, RAIL, SL).
• Dodatkowy sygnał dźwiękowy, informujący o uruchomieniu silnika w trybie awaryjnym.
• Możliwość ustawienia maksymalnej liczby uruchomień w trybie awaryjnym.
Zastosowanie
Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe o liczbie cylindrów od 1 do 8, w tym: system dolotowy bez przepustnicy Valvetronic (stosowany np. w BMW), turbo, sekwencyjny i półsekwencyjny wtrysk benzyny oraz full group. Sterownik posiada też możliwość obsługi silników Wankla. Wbudowany w sterowniku emulator wtryskiwaczy benzyny jest zakończony wtyczką typu Europa/Bosch. STAG-300 ISA2 współpracuje z programem AcGasSynchro.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfWfKL.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrafalstec.xlx.pl
|
|
|