Metin2
MAZDA MX5 Hardtop HKS XXR 527 Gwint AP JDM Zamiana Lexus IS / GS Wystawiam moje oczko w głowie. Jeśli się znajdzie konkretny zainteresowany to zapraszam do oględzin. Mazdę robiłem pod siebie więc nie oszczędzałem środków.
Szczegółowo opisana w wątku na forum MX5 Klub Polska:
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=16480
Trochę info:
Rok 1998. ( data pierwszej rej. 1999 r.)
Silnik 1.6
Przebieg 136000 tyś.
Geometria ustawiona 02.06.16
Przegląd zrobiony 02.06.16
Ubezpieczenie dopiero co opłacone na pół roku.
Jestem pierwszym właścicielem w kraju od 2013r. ( wcześniej szwabownia )
Hardtop w stanie perfekcyjnym.
VIN: JMZNB 186 - pokaż numer telefonu - 432
Auto w moich rękach garażowane. Jeżdżone tylko w sezonie w suche dni.
Zakres ważniejszych prac:
- Wypiaskowane i pomalowane wahacze.
- Wypiaskowany i pomalowany piecowo wózek.
- Wypiaskowane i pomalowane piecowo stabilizatory.
- Wypiaskowane i pomalowane piecowo rozpórki podwozia.
- Komplet nowych polurietanowych tulei Deuter/Olkusz ( wahacze i stabilizatory).
- Nowe łączniki stabilizatora ( przód i tył ).
- Nowe sworznie.
- Nowe końcówki drążków.
- Zregenerowane przeguby.
- Nowy zawieszenie gwintowane firmy AP Sportfahrwerke ( komfortowe )
- Nowe tarcze hamulcowe nacinane firmy EBC Turbo Grove.
- Nowe klocki hamulcowe EBC Green Stuff.
- Pełna regeneracja zacisków hamulcowych
* rozłożone
* wypiaskowane
* pomalowane lakierem Foliatec do zacisków ( toxic green )
* nowe reperaturki
* nowe tłoczki
- Zalany nowy płym hamulcowy Pentosin DOT4
- Konseracja podwozia (podłoga jest w bdb stanie).
- Wymieniony olej w skrzyni i dyfrze - Revanol.
- Nowe gumy osłony skrzyni biegów IL Motorsport.
- Tłumik przelotowy z nierdzewki - custom
- Wydech końcowy HKS Super Dragger kupiony w JDL Warszawa ( rarytas na Europę ).
* Film z dźwiękiem:
https://www.youtube.com/watch?v=QjULYcuOxrY
- Nowe gumy wydechu.
- Felgi oryginalne XXR 527 16x8.25 ET0 ściągane z Anglii. W Polsce niedostępne.
- Nowe Opony letnie Nankang NS 195/45 ( stan idealny ).
- Rozrząd wymieniony 14.07.16 firmy SKF plus pompa wody DOLZ, uszczelka pod pokrywę zaworów, sprężynę napinającą, pasek alternatora.
- Przewody zapłonowe NGK RC-ZE21
- Świece zapłonowe NGK V-LINE 14 BKR6E-11
- Rozpórka przednich kielichów.
- Reflektory - wkłady malowane na czarno.
- Ukłąd dolotowy z nierdzewki plus filtr stożkowy Simota.
Koszt wszystkich gratów oraz robocizny przekroczył już cenę auta. Cena części ok. 13 tyś zł plus robocizna. Na większość mam faktury.
Auto gotowe do jazdy. Ostatni wkład jaki został to blacharka. Standardowo ruda na nadkolu i progach.
Z minusów. Brak miękkiego dachu. Jeśli ktoś bardzo chce mieć softtop to można sprzedać hardtop za 2 tyś. i wstawić za to ładny, nowy miękki dach. Więc nie uważam, że jest to duży problem. Ja osobiście prawie w ogóle nie jeżdzę topdown więc wnętrze jest bardzo zadbane i czyste.
Auto bardzo dobrze przygotowane do ewentualnych modyfikacji silnika.
Istnieje możliwość sprzedaży auta bez kół. W takim przypadku od ceny auta odejmuję 3 tyś zł.
Rozważę zamianę za Lexus IS200/300 lub GS
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDg21IH.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrafalstec.xlx.pl
|
|
|